İyi geceler, ben kaçar..

in Steemit Türkiye3 years ago

Hello Everyone,

Merhaba dostlar, başka topluluklarda paylaşım yaparken türkiye yi biraz boşladım, ama en büyük zamanımı steem kripto akademi aldı geçen hafta diyebilirim. Hele dün baya bi zorladı. Son ödevi de yapayım derken gece saati bir etmişim. Sonrasında da oğlum uyanınca bi saatte beşik sallama faslı derken 2 de uyudum. Düzeni bozmamak için bugün erken yatayım da dengelesin. Arayı fazla uzatmadan gönderimi de atayım resmimi de paylaşayım.

IMG_20211121_174601_1.jpg

Akşam çektim resmi gökyüzü kızıla büründü yine. Bulutlarla beraber güzel bi görüntü oluştu.

Daha fazla da uzatmadan ben kaçar dostlar. Size de iyi geceler..

Bundan önce başka bi toplulukta da paylaşım yaptım ama trail çalışmamış. Buna oy gelir inşallah bakalım. Hadi kalın sağlıcakla..

IMG_20211121_174518.jpg

sss.png
Thanks for your visit.
💪💪💪Being a member of #club100 has privileged rights.
🙋‍♂‍👇Stay Tuned for my Next Post & Stay Well...🙏
sbc.png

Sort:  

Kolaylıklar diliyorum 🤗

Teşekkürler. ☺️

Çok güzel bir açı olmuş. Ben de Sakarya Akyazı'dayım burada da sürekli gün doğumu ve gün batımı anları oluyor.

Teşekkürler 😇 oralar da çok güzel yerler çok eskiden kuzuluk kaplıcalarında kalmıltık. Gün doğumu ve batımı zamanı günün en sevdiğim vakitlerinden..

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62684.33
ETH 2456.60
USDT 1.00
SBD 2.66