🎉🎉🎉Hedefe Ulaşma Etkinliği | 700 SP Delegate 🥳🥳🥳

in Steemit Türkiye3 years ago

Arkadaşlar Merhaba

Kazandığımız herbir kuruşu tekrar içeride steeme yatırıp Power UP lamaya devam ediyoruz. Böylelikle domino etkisiyle daha çok kazanıyoruz.. Üç haftadır bu konuda gönderi paylaşmadığımı farkettim, hemenyazmaya başladım.

700.png

image.png

Toplam SP gücüm : 1774.98 SP
Güncel efektif SP gücüm : 1074.98 SP
Delege edilmiş SP : 700 SP

image.png

Topluluk delege miktarım 1K SP olana kadar kendi bireysel hedeflerimi askıya alıyorum. demiştim. Bu hedefte devam ediyorum Delege miktarını 550 den 700 SP ye çıkarttım. Bu seferki artış iyi oldu hedefin %70 i tamamlandı. Kalanını da kısa zamanda hallederim gibi görünüyor... Kripto akademinin katkısı büyük olacak sanki.. Emek istiyor ama emeğin karşılığını burada steem olarak görünce de mutlu oluyor insan..

image.png

Yeni gelen arkadaşlarımız çok olduğu için şunu da hatırlatmakta fayda var, Hala trailimize katılmadıysanız mutlaka
bu linki
inceleyin ve en kısa zamanda katılım sağlayın. Bu hem sizin için hemde bizim için gayet güzel çift taraflı bir kazanç olacaktır. Sayımız arttıkça yaptığımız her paylaşımı değeride artacak ve böylelikle kürator desteğine zamanla ihtiyacımız olmayacak..

Bu arada @habercitr abi sana zahmet label edit yaparsan motivasyonumuz yüksek olsun değil mi :)

Okuduğunuz için Teşekkürler..🙏

#ilovepowerup
#welovepowerups

---.png
Thanks for your visit.
🙋👇Stay Tuned for my Next Post & Stay Well...🙏
sbc.png

Sort:  

Delege için teşekkür ederiz :) emeğine sağlık

Ne demek efendim.. devamı gelecek 1K ya daha var :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56792.41
ETH 2444.34
BNB 487.19
SBD 2.39