🎉🎉🎉Hedefe Ulaşma Etkinliği | 300 SP Delegate 🥳🥳🥳

in Steemit Türkiye3 years ago

Arkadaşlar Merhaba

Power UP lamaya devam ediyoruz. Biraz hız kestik tabi ama tork yükselttik diyelim.. 💪😇

300.png

Aralıklarla elde avuçta ne varsa steeme çevirip Uplıyoruz. 5 - 10 - 15. Ekstra çok fazla bir gelir yok, sadece trail geliri diyebilirim. Bence güzel bir yükseliş..

image.png

Toplam SP gücüm : 1310.46 SP
Güncel efektif SP gücüm : 1010.46 SP
Delege edilmiş SP : 300 SP

2.jpg

Topluluk delege miktarım 1K SP olana kadar kendi bireysel hedeflerimi askıya alıyorum. demiştim. Bu hedefte devam ediyorum Delege miktarını 300 SP ye çıkarttım. Vatana millete hayırlı uğurlu olsun :)

Okuduğunuz için Teşekkürler..🙏

#ilovepowerup
#welovepowerups

---.png
Thanks for your visit.
🙋👇Stay Tuned for my Next Post & Stay Well...🙏
sbc.png

Sort:  
 3 years ago 

Hayırlı olsun bu topluluk bilinci bizi iyi yerlere götürecek🤲🏼

Teşekkürler 😇 Biraz ırkçılık yapayım, Türkün Türkten başka dostu yok 😊 sahip çıkacaz tabi topluluğumuza 😁

 3 years ago 

Çok doğru dediniz☺️🤲🏼

Hayırlı olsun

Teşekkürler 😇

hayırlı olsun kardeşim

Eyvallah abim sağolasın 😇

 3 years ago 

masallah kardesim hedefini cok begendim :)

😇 Sağolasın abim, sizler kadar desteğimiz olmasa da, ufak tefek bişeyler yapmaya çalışıyoz 😇

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57495.98
ETH 2320.95
USDT 1.00
SBD 2.35