🎉🎉🎉Hedefe Ulaşma Etkinliği | 1000 SP Delegate 🥳🥳🥳

in Steemit Türkiye3 years ago

Arkadaşlar Merhaba

Kuruş kuruş biriktirirken, bir hedefi daha başarı ile tamamlamış olmanın gururuyla beraberiz :)

1.gif

Image source

image.png

Toplam SP gücüm : 2,016.32 SP
Güncel efektif SP gücüm : 1,016.30 SP
Delege edilmiş SP : 1000,01 SP

image.png

Topluluk delege miktarım 1K SP olana kadar kendi bireysel hedeflerimi askıya alıyorum. demiştim. Bu hedefte devam ediyorum Delege miktarını 900 den 1000 SP ye çıkarttım. Böylelikle hedefin %100 ü tamamlandı. Sıradaki hedefim 2K SP. Biraz da bireysele çalışalım, hadi bana kolay gelsin :)

image.png

Hala trailimize katılmadıysanız mutlaka
bu linki
inceleyin ve en kısa zamanda katılım sağlayın. Ayrıca kazandığınız herbir steemi hemen çekme düşüncesine kapılmamanızı tavsiye ederim. Sürekli Power up yaparak trail toplam gücümüzü artırmalıyız.

Bu arada @habercitr abi yine ben, bu son "label edit" olsun :) yani şimdilik son ;)

Okuduğunuz için Teşekkürler..🙏

#ilovepowerup
#welovepowerups

---.png
Thanks for your visit.
🙋👇Stay Tuned for my Next Post & Stay Well...🙏
sbc.png

Sort:  

Azmin için teşekkürler kardeşim. Tebrik ediyorum yedi hedefinde başarılar diliyorum 😊🙏

Delege yapacak bi Türkiye Topluluğumuz olduğu için, bunda emeğiniz çok olduğu için ben teşekkür ederim abi 😇🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 57320.16
ETH 2472.81
USDT 1.00
SBD 2.31