👍club100 || time to power up %💯 🚀🚀🚀

in Steemit Türkiye3 years ago

Selam dostlar,
Vakit gecenin bilmem kaçı, biz uyanmışız sağolsun ufaklık . Işığı açınca duvardaki saatin pilinin bittiğini ve durduğunu gördüm. Bizim pilimiz full dü tabi, ondan yana sıkıntı yok. Birde steemite gireyim dedim. Gece gündüz sabah akşam farketmez değil mi 😇 Bide ince işçilik yaptım, çıkarmalar falan 😎😎Burası ciddi bir müessese ama iyice eğlenceye vurduk 🤣🤣

PicsArt_10-28-04.18.52.jpg

Oylanmış bir gönderimin yedi günlük süresinin dolduğunu farkettim. Üyesi olduğum #club100 gereği gece demeden görür görmez likit olan tüm miktarı power up yaptım. Cüzdanı boşalttım yine. #club5050 girişimi motivasyonumu çok arttırdı tabi biraz şansım da yaver gitti diyebilirim.

Henüz buradan destek alamamış olan arkadaşlar için de iyi temennilerimi iletiyorum.

PicsArt_10-28-03.00.00.jpg

Gönderiden kazandığım 2,346 sbd yi markette steeme çevirdim. Hesabıma 28,656 steem yatmış oldu. Yine Gönderiden gelen 4,040 SP yi de düşündüğümüz de toplamda 33 SP ye yakın bir artış oldu.

PicsArt_10-28-03.02.19.jpg

Hergün trail geliriyle yaklaşık 2 SP arttırıyorum. Biriktirip tek bir günde power up yapmaktan sa bu şekilde daha etkili görünüyor. Bence döküm alındığında, veya cüzdana bakıldığında hergün Steem Power UP yapılmış olup hiç çekim yapılmadığı görününce, küratörler tarafından daha desteklemeye layık görünüyor diye düşünüyorum. Ama #club5050 ve #club100 etiketini her gönderide yazmıyorum. Biraz uzun kaliteli sayılabilecek Postlara bu etiketi kullanıyorum. Yani kısaca hergün SP yaparken kuratörü yoramamak için de elimden geleni yapıyorum diyebilirim.

#club5050 etkinliği başladığından beri üç kere destek aldım. Bunu sadece bir iki haftalık başarı veya şans olarak görmüyorum. Yaklaşık 6 aydır hatta hatırlayamadım belki 7 ye yaklaşmıştır düzenli olarak aktifim ve gönderi atmadığım gün neredeyse yoktur. Ve hiç çekim yapmadım hep içeride power up yapıyorum. Belki de bunun meyvesini yiyorum. Kim bilir 😇

Aslında bi müddet tüm steemit kullanıcıları çekim yapmasa steem fiyatının da yükseleceği aşikar. En azından ben elimden geleni yapıyorum bunun için 😇

Gece gece yine uzun bir post oldu, madem uzun oldu etiketlerimizi koyalım dimi, belki dördüncü desteği de alır dengeyi tam kurarız..

Daha fazla uzatmayalım, Herkese benden çay değil de herkese benden vote, kalın sağlıcakla 🖐️🖐️

--- (2).png
---.png
Thanks for your visit.
🙋‍♂‍👇Stay Tuned for my Next Post & Stay Well...🙏
sbc.png

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Züper oldu, teşekkürler... 😇😇

 3 years ago 

Tebrikler 🎉

Teşekkürler 😇

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 62427.05
ETH 2721.95
USDT 1.00
SBD 2.56