💪#club100👍 | (31.01.2022) Thediarygame - BetterLife | İşsiz Bir Pazartesi

in Steemit Türkiye2 years ago

Hello Everyone,

collage2.png

Herkese selam, merhaba dostlar.. Steemit maceramıza hız kesmeden devam ediyoruz. Önceleri başımıza bir çok şey geldi, her defasında burayı aksattık ama bu sefer öyle bir duruma mahal vermeden inatla devam diyoruz. Hem zaten hiç te bırakılacak bir zamanda değil, nedeni belli, siz yine de çaktırmayın 😇 Bu son zamanlarda başka topluluklarda da yazmaya devam ediyorum hatta gönderilerimin çoğu Türkiye topluluğumuzda olmuyor, bunu sizlere de tavsiye ederim. Keşfedilme ihtimaliniz artacaktır. Burası engin bir okyanus gibi ama aynı zamanda çok sığ bir sahil gibi de.. Neyse biz ufaktan günlüğümüze başlayalım, günlük gibi de olmayacak aslında ama neydek ..

collage1.png

Normalde erken yatan erken kalkan biriyim, dün gece de 1 de uyumuştum. Bu aralar uyku düzenimi biraz bozmaya çalışıyorum :) Gece yattıktan sonra biyolojik saatime göre sabah erken vakitte uyanmıştım. Bir süre uyanık kaldıktan sonra, işe de gitmeyeceğim için tekrar yattım. Artık iş güç yok. Ne diyordu Recep ivedik, benim DNA'mda çalışmak yook 😇 Toplamda neredeyse 9 saat 59 dakika uyumuşum. Program bunun 23 dakikasını şekerleme olarak gece uykusundan ayrı tutmuş, neye göre karar verdiyse artık..

Uyandıktan sonra bıldırcın yumurtalarıyla beraber dolu dolu bir kahvaltı yaptım, @myblueworld evinde bıldırcın beslediği için bu protein depolarından çok var. Boyutu küçük olsa da, tavuk yumurtalarına kıyasla çok zengin bir içeriği var. Benim en çok hoşuma giden kısmı ise kabuğunun benekli benekli farklı bir görünüme sahip olması.

Kapak resmine de güzel görünmesi açısından öncelikle koyduğum fotoğraflarda da görebileceğiniz gibi küçücük kuşlar bu bıldırcınlar. Ama tavuk gibi düşünmemek lazım çünkü bunlar uçmayı biliyor. Ablam kafesin temizliğini yaparken, bıldırcınlara yem ve sularını verirken bende resim çekmekle meşguldüm diyebilirim.. Erkek olanın sesi de kendi kalıbına göre epeyi bir gür çıkıyor. Bi horoz performansı beklememek lazım yine de 😇

collage3.png

Günlük kısa olacak demiştim, şimdi noktalama vakti. Tabi kapanışı yaparken, yeğenlerimle bol bol vakit geçiriyoruz bu aralar, oynadığımız oyuna da değinelim. Furkan lego ve jengaların karışımı ile çeşitli şekiller ortaya çıkarmaya çalışıyor. Küçüğümüz ise oyun sepetinin içinde merakla abisini izliyor napıyor bu dercesine :) Gün henüz bitmedi ama ben kaçar akşama YUNÜS oluyorum inşallah, akşam bir gönderi daha atacağım spoiler vermiş olalım böylelikle.. Biraz baştan savma bi gönderi oldu sanki neyse biz oyuna devam görüşmek üzere..



Thanks for your visit.
💪💪💪Being a member of #club100 has privileged rights.💪💪💪
🙋‍♂‍👇Stay Tuned for my Next Post & Stay Well...🙏
sbc.png

Sort:  

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Curated by Blessed-girl

r2cornell_curation_banner.png

Visita nuestro Discord

Thank you. 🤗😇

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 2 years ago 

Afiyet olsun, bildircin yumurtaları çok faydalıdır.

Teşekkürler 😇, aynen çok faydalı..

Süperr, Teşekkürler 😇

 2 years ago 

Bıldırcın yumurtaları eşsiz görünüyor. Güzel post. :)

Aslında teknik açıdan olaya yaklaşırsak gerçekten her bir yumurta eşsiz bir şaheser diyebiliriz 😇 Teşekkürler yorumunuz ve ziyaretiniz için 😇

 2 years ago 

Kesinlikle öyle :)

 2 years ago 

Afiyet bal olsun 😊

Teşekkürler 😇

 2 years ago 

Yine elinde bir hayvan dostumuz şaşırmadım 😁

Hehe Recainin yerini doldurmasa da kuş kuştur dedim aldım elime 😇

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59856.14
ETH 2986.21
USDT 1.00
SBD 3.63