💪#club100👍 | (24.01.2022) Thediarygame | BetterLife | Bol Karlı Bir Gün

in Steemit Türkiye2 years ago

Hello Everyone,

gif1.gif

Merhaba dostlar, bu aralar günlük üstüne günlük patlatıyoruz. Farklı topluluklarda paylaşım yapıyorum. Bu akşam da günlüğümüz buraya nasipmiş. Hemen kısa ve öz anlatalım bugün ki yaşadıklarımızı. Sabah erkenden güne başladım. Gün doğmadan yollara düştüm, işe gitmek için erkenden çıktım dışarı. Akşam çok fazla kar yoktu ama gece biraz yağdığı için yollar kapanmış. Yerdeki ayak izlerinden anlaşıldığı üzere benden daha önce yollara düşenlere de varmış..

collage1.png

Eskiden sabahları televizyonu açar, okullar tatil olmuş mu diye validen haber beklerdik. Eee bizler yaşlanınca o haberlerle bir işimiz kalmadı. İş güç beklemez diyerek ana yola yürüdüm, ara sokkaklar kapalı olsa da ana yollar açıktı. Durağa geldim ve otobüs beklemeye başladım. Bu arada bilin bakalım kimle karşılaştım. Yaz kış burada bekleyen müdavim kedimiz. Bunun otobüsü bir türlü gelmedi. Leyla mecnundaki gemisi gelmeyen ismail abiye döndü bu arkadaş :)

gif2.gif

Bir şekil kazasız belasız kaymadan düşmeden ofise geldik. Geldik gelmesine de havanın soğuğu öyle içime işlemişki, hemen ısınmak için kendime bi kahve yaptım. Onuda hemen içmeye başladım, kupanın dibine geldiğimde aklıma geldi bi fotoğraf çektim.Ofise girerken kar yağmıyordu bi ara camdan dışarı baktığımda kar başlamıştı tekrar.

collage2.png

Sonrasında baktık hava soğuk, müşteriye de gidemeyecez. Patron bizi kovdu :) Bizde erkenden evlere dağıldık. Cevahirinoralar bomboştu, yine bir otobüs çilesi çektikten sonra 2 ekmek alıp eve geçtim. Fırından sıcak çıkan ekmeğin kenarını yememek olmazdı. Akşamda cam kenarında peteğe yapışıp, çekirdek ve kahve keyfi.. oh mis :) Bol karlı bir post oldu, şuanda da yine iyi kar yapıyor, bakalım yarın nasıl birgün olacak.. Hadi hayırlısı.. İyi geceler diyip ben kaçayım..

collage3.png

Herkese iyi geceler..



Thanks for your visit.
💪💪💪Being a member of #club100 has privileged rights.💪💪💪
🙋‍♂‍👇Stay Tuned for my Next Post & Stay Well...🙏
sbc.png

Sort:  
 2 years ago 

Bizim gibi kara hasret kişiler için bu görüntüler çok keyifli ama sizler için ne kadar keyifli bilemiyorum. Küçükken fırından ekmek almaya her gittiğimde sıcak ekmeğin ucunu koparıp yemek beni çok mutlu ederdi. Şimdi o günleri sayenizde hatırladım. Erken eve gelmeniz güzel olmuş.

Sanırım Akdeniz bölgesine de yağınca, bu gün kar hasretiniz bitmiştir😇 Yazın çok ihtiyacımız olduğunu bildiğimden bana da keyifli geliyor, tabi İstanbulda yolda kalanları, dışarda kalanları düşünürsek biraz sıkıntılı. Bu arada az önce attığım gönderimden bir resim 😇

I've included this post in the Celebrating Magazine Special Issue #club100 - 5 of the best.

👍

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68316.98
ETH 3856.62
USDT 1.00
SBD 3.65