Bu minik ayaklar bırakılıp işe mi gidilir yahu..

in Steemit Türkiye3 years ago

Yeni bir haftanın başında herkese hayırlı günler diliyorum. Her işinizin yolunda gittiği güzel bir hafta olur inşallah.


Aslında tavuk mu yumurtadan yumurta mı tavuktan çıkar mantığıyla yaklaşırsak birbirini tekrar eden döngüler de baş son neresi biraz kafa karıştırıcı. Haftanın başına pazartesi demekte bana hiç mantıklı gelmiyor. Geriye kalan 6 günden biride olabilir nitekim bu şuna benziyor. Yuvarlak bi anahtarlıkta ki 7 anahtardan ilki hangisi? Neyse sabah sabah fazla kafa açtım gerçi iyi oldu bu arada uykum da açılmış oldu biraz. .

IMG_20210816_072605.jpg

Neyse haftanın başı sonu önemli değil. Önemli olan, bu minik ayakların uzağında mıyım yakının da mıyım 😇

--- (2).png

---.png
Thanks for your visit.
🙋‍♂‍👇Stay Tuned for my Next Post & Stay Well...🙏
sbc.png

Sort:  

Allah bağışlasın kardeşim 🙏 daima yakın olursun inşşalh o ayaklara 😊

İnşallah abi 😇🙏

 3 years ago 

O minik ayaklar bırakılır mı 😃

Hehe zor oluyor gerçekten 😇

 3 years ago 

Allah bağışlasın. O minikler çok özletiyor kendini gün içerisinde bile☺️

Amin😇🙏Evet iş çıkışı koşarak gidiyorum eve 😁

Maşallah kuzucuğa benim en sevdiğim bebek ayları bu ayları.

Kızlarım kocaman oldular artık ☺️

bebekken ayrı bi tatlı oluyorlar muhakkak, henüz tatmadım ama anne babalara görede çocuklar hep bebek gibi, hiç büyümüyorlar :)

Maşallah

😇🙏

Allah bağışlasın 🙏

Amiin 😇🙏

Maşallah, Allah bağışlasın

Amiin 😇🙏

 3 years ago 

Rabbim analı babalı büyütsün inşallah 🤲🤲🤲

Amiin, inşallah 😇🙏

Maşallah ,insan özlüyor dimi..

Hemde nasıl kokusu burnumda tütüyor derler ya öyle 😌

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63122.96
ETH 2686.06
USDT 1.00
SBD 2.57