Ağışam muhabbeti..

in Steemit Türkiye3 years ago

Selam millet,
Efektsiz bir gün batımı resmi daha.. Tablo gibi he 😇 Zabah muhabbetlerinden sonra ağışam muhabbetlerine de başladık😇 Büssürü iş yaptık bugün evde eşimle beraber. Sorumluluk alanım olan balkonu temizledim bende. Yağmurlarda falan hep topluydu. Kurdum mekanı şimdi oturuyoruz, hava biraz serin ama sakin dingin bi ortam var. Yarın daha çok keyfini çıkartırız, yorgunluktan şimdi pek bişey anlamadım. Gökyüzünde görünen birkaç yıldızı seyrederken gönderimi atıp akşam çektiğim gün batımını paylaşmak istedim..

IMG_20211023_181535.jpg

Birkaç yıldız dedim çünkü gökyüzünde yıldız göremiyoruz. İstanbul güzel İstanbul da gece gökyüzü manzarası hiç hoşuma gitmiyor. Şehrin ışıkları engelliyor o eşsiz manzarayı görmemizi. Şehirdışına gittiğim zamanlarda en çok hoşuma giden şeylerden biri açık havada gökyüzündeki yıldızlara bakmak, burada göremediğimiz o manzarayı izlemek, izlerken düşünmek...
Şimdilik bi yıldıza bakıp düşünelim o halde madem çok fazla yıldızımız yok, düşüncelerimiz çok olsun yıldızlarımız olmasa da...
Görüşmek üzere belki yarın belki yarından da yakın.. 😇

--- (2).png
---.png
Thanks for your visit.
🙋‍♂‍👇Stay Tuned for my Next Post & Stay Well...🙏
sbc.png

Sort:  
 3 years ago 

Gün doğumunu ve gün batımını çok seviyorum. Cumartesi yorucu geçmiş. Aileniz ile keyfiniz bol olsun :)

Evet gökyüzünün kızıla çaldığı zamanlar çok güzel oluyor.. teşekkürler🙏😇

 3 years ago 

ben de profesyonel olarak gün doğumu ve gün batımı fotoğraflar çekiyorum, şu an makinem yanımda değil, bu yüzden biraz özledim açıkçası :)

Ooo bizimki profesyonel değil hocam, hesaptaki her resim cep telefonuylan gayet amatörce çekimler yani :)

 3 years ago 

ben beğendim gerçekten, kadrajı da kalitesi de çok güzel

Teşekkürler, profesyonel bi ağızdan bunları duymak beni gururlandırdı🙏😇

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62684.33
ETH 2456.60
USDT 1.00
SBD 2.66