Köstebek Vurmaca // Toplamları 20 olan Sayıları Vur :) //20 TRON(TRX) Ödül

in Steemit Türkiye2 years ago

Adsız.png


Köstebek Vurmaca // Toplamları 20 olan Sayıları Vur :)// Ödül 20 TRX!!!


Merhaba arkadaşlar yepyeni bir yarışma ile karşınızdayım.

Yarışma konusu ;



Yaptığımız bu yarışma steemite daha iyi vakit geçirmenizi sağlayacak güzel bir aktivitedir. Liderlik sıralamasında 1. olmaya çalışıyorsunuz. Görsel hafızanın gelişimine katkı sağlayacağımız bu yarışmaya katılarak ödüller kazanabilirsiniz.

Yarışma kuralları ;


  • Yarışmaya kendi steemit adınızla katılmalısınız.

  • Ödüller, steemit hesabınıza entegre olan TRON cüzdanı gönderilecektir.

  • Yarışmaya katıldım şeklinde yorum bırakın.

  • Verdiğimiz linkteki yarışmayı en kısa sürede tamamlamalı ve skor tablosuna girmelisiniz.

  • Yorum kısmına en az 1 arkadaşınızı etiketleyerek daha fazla kişiye ulaşmamızı sağlayabilirsiniz.

  • Sonuçlar herhangi bir müdahale olmaksızın sistem tarafından izlenir.

  • Sonuçlar yarışma bittikten 1 gün sonra açıklanacaktır.


Ödüller


Skor tablosu sıralamasında yer alacak ilk 3 arkadaşa TRON (TRX) verilecektir.

1.Arkadaşımız '10 TRX' ödülü kazanacaktır.
2.Arkadaşımız '6 TRX' ödülü kazanacaktır.
3.Arkadaşımız '4 TRX' ödülü kazanacaktır.

YARIŞMA BAŞLASIN :)


Yarışmaya Nasıl Katılırım?


  • Yarışmaya katılmak için aşağıda verdiğimiz yarışma bağlantısına tıklayınız.

  • Ardından açılan sayfada steemit adınızı kullanarak yarışmaya başlayın.

Ekran Alıntısı.PNG


  • Toplam 5 seviyeden oluşan ve her seviyenin hızı giderek artmaktadır. Toplamları 20 olan köstebeklere vurarak puan kazanıyorsunuz. Ne kadar hızlı tamamlarsanız, geri kalan süre sizin puanınıza eklenmektedir.

Adsız.png


  • Her seviye için 1 dakikalık süreniz bulunmaktadır, Süre dolmadan tüm yıldızları toplamanız gerekmektedir.Aksi taktirde oyun sona erecektir.



Adsız1.png



Oyun sonunda puanınızı ve sırlamanızı görebilirsiniz.

Adsız2.png

Yarışmaya Katılmak için Tıklayınız

Yarışma Bitiş 25/ağustos/2022 TIME 23: 59


Steemit-Türkiye Resmi İnstagram Hesabı ; Steemit.Turkiye

Steemit-Türkiye Resmi Twitter Hesabı;Steemit.Türkiye

Steemit-Türkiye Topluluğu Discord Kanalı;https://discord.gg/JDzgHZEAge

Delegasyon Kısa Yolları ;

50SP 100SP 250SP 500 Sp1000SP2500SP


Steemit Türkiye Ekibi

#contest #trcontest #steemit-turkiye #steemexclusive #tr

Sort:  

katıldım katılmaz olaydım 😂
reflekslerim mi kötü matematiğimmi zayıf anlamadım 😂

 2 years ago 

😂😂

Tekrar dene abi 🤣🤣

 2 years ago 

:)))

 2 years ago (edited)

Katıldım. Çok sayıda oyun oynamam gerekti 😂 @turkcayi sonunda seni geçebildim😃

@arzum

Davetin için teşekkür ederim bende katılacağım☺️

İlk oynayışımda yaptım o puanı sonra ben bile gecemedim

 2 years ago 

@arzum hepimizi geçmiş 😬

sanırım şuan en yüksek skor 700lerde

Yarışmaya katıldım 577 skor @baycan ‘ı davet ediyorum

Herkes beni geçmiş ya😂

 2 years ago 

Davetin 8zcin teşekkür ederim canım 🥰 604 skor 🤗🥳

Yapılan en yüksek skorlar buraya yazılsın. @arzum 577 @turkcayi 576

Oooo daha çalışayım yaklaşmışsınız☺️

Yarışmaya katıldım @adalynaz 'ı davet ediyorum.

Maşallah melek hanım valla rekor yapmışsınız 🤣

Çok teşekkür ederim. Valla renk geldi siz bu yarışları hep yapın ☺️☺️

Ben oynayayım dedim de 538 de kaldım 🤣

 2 years ago 

Çok yüksek puanlar nasıl yapıyorsunuz? Aynı anda kostebeklere vuruyorsunuz 😃Kutluyorum @mlkayan

Çok teşekkür ederim ☺️ arka arkaya hızlıca vurunca bonuslar geliyor. Dolar isaretli kostebegi heleki kaçırmamak gerekiyor. Çifte vurus üçlü vuruş puan getiriyor. 😉

 2 years ago 

Sizleri kutluyorum :)

Teşekkür ederim ☺️ kendi rekorumu geçmeye bile çalıştım 😂😂

Çifter çifter vuruyorlar 🤣🤣

 2 years ago 

745 'e geldim ve pes ediyorum. Birinciyi alkışlıyorum 👏👏👏😃

 2 years ago (edited)

Bende katıldım yarışmaya. Zevkli ve heyecanlı bir yarışma 😃 seni de davet ediyorum @snky

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66739.81
ETH 3087.19
USDT 1.00
SBD 3.73