Benim için bir çocuk oyun alanı önümdeki tüm dünyayı temsil ediyor.♥️😘♥️♥️😃😂

in Steemit Türkiye3 years ago

bewakoof-com-official-mG-HdjYiPtE-unsplash.jpg

source
Benim için bir çocuk oyun alanı önümdeki tüm dünyayı temsil ediyor.

Gösteri her gün ve gece gözlerimin önünde gerçekleşiyor.

  • Süleyman illüzyonunun tahtı bence bir oyun.
  • Bir şey, önümde bir mucize işçisi var.
  • Dünyanın geri kalanının onayladığı bir bileşen ismim yok.
  • Hiçbir şey hakkında yanılsamalarım yok.
  • Tozda değil, çölde gerçekleşir, benim yorumum olurdu.
  • Önümde nehir tozun üzerinde sürünüyor.
  • Lütfen senden sonra nerede olduğumu sorma.

-Öyleyse önünüzdeki renge bir bakın.

  • Dürüst olmak gerekirse, ben bilinçli ve bilinçliyim ve neden olmayayım?
  • İdolüm şu anda önümde oturuyor.

Ardından, Gül Afşani'nin konuşmasını nasıl yaptığına bakalım.

  • Önüme bir takım terazi koy.
  • Nefret duygusu geçti ve ben kıskançlık aşamasından geçtim.
  • Neden benden önce isimlendirilmemeleri gerektiğini iddia edeyim?

İnançlı olmam beni inançsızlık durumuna düşmekten alıkoymuştur.

Uzakta Kabe'yi ve önümde kiliseyi görebiliyorum.

  • Sevmek, sevgiliyi kandırmak benim sorumluluğumdur.
  • Leyla karşımdaki deliye "korkunç" diyor.
  • Memnunlar ama bu şekilde ölmezler.
  • Bu gece önümde yalnızlıktan başka bir şey istemiyorum.
  • Oh, keşke bana yardım edecek kırmızı bir kan dalgası olsaydı.
  • İçeri gel, etrafına bir bak ve iyi eğlenceler!

Ancak elin hareketsiz olmasına rağmen gözler güvenle doluyor.

  • Lütfen önüme okyanusu veya Mina'yı koyma.

Mesleğimiz şarap ve kendimize saklamak istediğimiz bir sırrımız var.

  • Sana önümde Saad'a pislik deme hakkını ne veriyor?

Özel Mansiyon ve Teşekkürler ♥️

@gulfuren
@e-r-k-a-n
@habercitr

Sort:  
 3 years ago 

Hi thx for your post in our Community pls join the Trail to get auto-upvotes look this post how to get join the trail

https://steemit.com/hive-179764/@e-r-k-a-n/beyler-bayanlar-dikkat-trailimizi-kurduk

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63501.83
ETH 2650.23
USDT 1.00
SBD 2.81