PAZAR GÜNÜM 🙋‍♀️👨‍👩‍👧‍👦👨‍👩‍👧‍👦

in Steemit Türkiye3 years ago

Selamlar herkese, arkadaşlar bugün günlerden pazar ve ben evde çocuklar ile uğraştım. Eşim bizimle kahvaltı yaptıktan sonra işe gitmesi gerektiği için acilen cıktı. Çıkmadan kızımın okul ödevi vardı beraber yaptık. Okuldan verilen ödev ise robot ödevi bizde ayakkabı kutularında yaptık. Daha sonra siz değerli arkadaşlarımla paylaşacağım biraz uğraştık ama güzel oldu. Eşim hemen cıktıktan sonra bende dağınık olan evi önce derleyip topladım daha çocuklar için akşam yemeği hazırladım. Çocuklara yemek ise pilav ve kuru fasulye yaptım. Bugün gercekten çok yoruldum. Önce ev daha sonra yemek derken yorgunluğum yavaş yavaş hissettim eşim iş yerinde aradı biraz geç geleceğini söyleyince gardım daha çok düştü. Bende eve gelmesini ve çocuklar ile ilgilenmesini bekliyordum ama olmadı. Kızımın okul ödevi daha tam olarak bitmediği için sizinle paylaşmadım bittikten sonra paylaşacağım.

IMG-20211221-WA0009.jpg

Nihayet eşim geldi. Yorgunluğumu anladığı için çocuklar ile ilgilendi bende bizim için aldığı pastayı hazırlayıp çocuklar ile yedikten sonra birazcık uzandım. Dinlediğimde steemit için biraz göz gezdirince paylaşım yapmam gerektiğini düşünerek bu paylaşımı yaptım. Bu pasta bir nevi eşimin bizlere jesti ve çok yorgun olduğumu hatta bana bugün için yeterince yardımcı olmadığı için üzgündü neyse ki geçte olsa geldi biraz da olsa dinlenme fırsatım oldu. Hemen bu paylaşımı yaptıktan sonra uyumak istiyorum. Çünkü yarın evden çalıştığım için erkenden kalkmam gerekiyor.

IMG-20211225-WA0000.jpg

Bu arada eşim bizim için bu yılbaşı bileti almış. Kızım ve oğlumun şansına çekmiş. Umarm bir şey cıkar. Evet yeni yıla bir kaç gün kaldı. İnşallah yeni yıl tüm insanlığa huzur, barış ve mutluluk ve en önemlisi sağlık getirir. Buna herkesin ihtiyacı gercekten var. Sevgili arkadaşlar günüm böyle geçti. Yorgun ve birazda yoğun geçti. Benim için zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ediyorum.

Sort:  
 3 years ago 

Afiyet olsun 👍🏽👏🏽

 3 years ago 

Teşekkürler

Her ne kadar her biletin tutma oranı aynı olsa da tekrarlı rakamlar biraz daha zor oluyor.

 3 years ago 

Ewettttt çok haklısınız

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit platformunda aktif post paylaştığınız için teşekkürler.
gönderilerinizde #tr etiketini kullanmaya özen gösteriniz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66426.55
ETH 3459.91
USDT 1.00
SBD 2.62