CANIM KIZIM ARKADAŞINA SEVGİSİ

in Steemit Türkiye3 years ago

STEEMİT TÜRKİYE TOPLULUĞUM HERKESE SELAMLAR, SEVGİLER

Arkadaşlar herkese tekrardan merhabalar, sizin içinde bizim içinde hayatın çok mutlu ve huzurlu olmasını gönülden isterim. Çünkü gerçekten hayat o kadar zor ki rabbim herkese kolaylıklar versin. Arkadaşlar bugün günüm hep evde bilgisayarın başında geçti. İş yerine gitmiyorum ve iş yerinde ki yapmam gereken işleri evden yaptım. Bugün İstanbul'da hava çok soğuk zaten bu yüzden de okullar tatil oldu. Son bir kaç gündür yoğun yağmur ve fırtına hayat şartları gercekten çok çok zor, o yüzden evden hiç çıkmak istemedim. Düşündüğümde sokak hayvanları veya sokakta kalan insanlara rabbim yardımcısı olsun. Bugün kızımı da okula götürmedim çünkü hava şartlarından dolayı tatil edildi.

IMG_20211130_224642.jpg

Canım kızım benim pastam, kurabiyem, ballım bugün okula gitmediği için cok sevdiği arkadaşına olan sevgisini kağıda dökmüş. Yaklaşık 3 ay oldu sınıfta ki arkadaşları ile tanışalı ama tüm arkadaşlarını çok seviyorum özellikle ada isminde arkadaşını çok seviyor. Okula giderken beslenme cantasına hazırlıyorum anne, ada içinde bir şeyler koy her seferinde söylüyor. Ne kadar güzel çok hoşuma gitti bu yaptığı şey sonra adanın annesini aradım ve kızımın çizdiği resimi onlara gönderdim. Onlarda çok şaşırdılar ve çok mutlu oldular. Ada da kızımı çok çok seviyor ben de kuzuma olan sevgisini gördüm.

IMG_20211130_224620.jpg

Canım benim ya rabbim tüm çocukları iyi insanlar ile karşılaştırsın ve tüm güzellikler onlar ile beraber olsun. Sevgili steemit Türkiye dostlarım söylediğim gibi bugün günümü evde geçirdim çünkü birincisi zaten evden çalışıyorum diğer yandan da okul tatil ve dışarısı çok soğuk o yüzden çocuklar ile günümü geçirdim. Benim için günün sonuna geldik. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sort:  
 3 years ago 

İstanbul’da durum İzmir’den çok daha kötüymüş bir arkadaşım söyledi, havalar cidden kötü gidiyor Allah sonumuz hayran çıkartsın 🙏🏻 Kızınızın resmi de çok güzel olmuş 😊

 3 years ago 

Teşekkürler saolun ilginize teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63310.58
ETH 2680.23
USDT 1.00
SBD 2.58