AYAKKABI TEMİZLEME MAKİNASI

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba steemit Türkiye dostlarım, mutlu hafta sonları dilerim herkese hafta sonunu hep iple çekiyorum çünkü tam dinlenme ve çocuklar ile zaman geçirme günü benim için onlar içinde değişik oluyor. Zaten bir şey yapacakları zamanlarda genelde alışmışlar anne hafta sonu yapalım mı diye söylüyorlar ama ben olmaz şimdi yapalım hafta sonu farklı bir şey yapabilir diyorum. Çünkü içinde ki şevk, heyecanı söndürmüyorum. Neyse sevgili arkadaşlar sizlere daha öncede söylediğim gibi iş yerine haftanın iki günü gidiyorum. Perşembe ve Cuma günleri sabit benim için diğer günler öteki arkadaşlar gidiyor yani sırasıyla pandemi nedeniyle uzun bir süredir böyle gidiyorum. Sabah işe gider gitmez tabi kendi imkanlarımız ile geliyoruz işe vardığım gibi gibi önce masanın üstünü güzel bir temizlik ardında kahve olarak herhangi bir içecek daha sonra masama oturup öncelik sırasına göre işimi hallediyorum. Özel bir şirkette saha ekibi olarak çalışıyorum. Yani sahadaki arkadaşları yönlendiriyorum.

IMG-20211121-WA0011.jpg

Söylediğim gibi işimi severek yaptığımı hemen hemen herkes bilir. Biraz titizlik ve birazda her şeyi not tuttuğum için arkadaşlar genelde arada not defterin nerede diye takılır. Bu resimde gördüğünüz makina ayakkabı silme, temizleme aracı şirket çalışanlarına önem veriyorlar aslında şirketin iç kısmı kirlenmesin diye takmışlar yoksa biz calışanlar bahane 😂😂😂😂
IMG-20211121-WA0013.jpg

Gördüğünüz gibi şirkete girer yada cıktıpımız gibi ayakkabılar hemen temizlenir. Aslında güzel makina her evde yada iş yerinde olmalı bence.. Bunlarda şirketin hemen girişine koymuşlar çok güzel aksesuarlar aslında çok çok büyük ve güzel bir evin yada güzellik merkezi iş yerin olacak hemen girişine koyacaksın bu vazoları herkes mutlaka fotoğrafını ceker hatta bazen buluşmak için vazoların yanında buluşalım diyor arkadaşlar bende çok beğeniyorum bu vazoları şık ve göz alıcı görünüme sahipler.

IMG-20211121-WA0012.jpg

Bu ayak temizleme aracını tavsiye ediyorum 😂😂 eve geldiğimde gercekten ayaklar temiz evet sevgili dostlarım iş yerinde kısa bir anımı ve iş yerinde ki bulunan köşeleri siz değerli arkadaşlarımla paylaştım. Benim için sonuna geldik zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. MUSMUTLU PAZARLAR DİLERİM HERKESE

Sort:  

Ayakkabı temizleme makinesine bayıldım. Keşke apartmanlarda da olsa 🤗

 3 years ago 

🙏🙏🙏Evet haklısınız bencede olmalı

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Pratik ama kapasite olarak biraz büyük bir makine. Üst kısmı biraz daha küçültülebilir, kullanışlı ancak yer kaplıyor

 3 years ago 

Bence çok güzel bir icat küçük olması daha düşük kapasiteli calışır o bakımdan böylesi daha iyi

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63223.35
ETH 2688.72
USDT 1.00
SBD 2.55