Steemit -Türkiye Yarışma #7 Steemit Platformunun Size Kattığı Güzel Duygular Nedir?

in Steemit Türkiye3 years ago

Steemit platformuna 7 Nisan 2021 tarihinde katıldım. Bir arkadaşımın tavsiyesi ve yönlendirmesi ile katıldığım bu platformda 5 ayımı doldurmak üzereyim. Sosyal medya ile benzer yönleri var ancak bu platform başlı başına farklı bir mecra. Etrafımda kime anlatsam heyecanlanıyor. Şu ana kadar 4 kişiyi platforma dahil ettim. (@perperok, @iwrem, @warsey ve @doski). Ayrıca kendi blog hesabımdan da Steemit platformu hakkında ayrıntılı bir yazı paylaştım.

IMG_E9274.JPG

Blockchain teknolojisine ilgim son 5 yıldır ilgim var. Araştırma yapmak, okumak ve bazen de notlar almaktan ileri gidemiyordu. Bazı eğitimlere katılmak istedim ancak teknik altyapı yetersizliği yüzünden kabul alamadım. Steemit platformu sayesinde ilk kez bir blockchain teknolojisi içerisinde aktif olarak bulunma şansı yakaladım. İlk zamanlar en çok da herkesin cüzdanlarını ve yaptıkları hesap akışlarını görebilmek şaşırtmıştı beni. Ki merkeziyetsiz bir düzeni önceleyen blockchain teknolojisi de bu şeffaflığın oluşması için çabalıyordu.

balonlar.jpg

Steemit platformuna katılmamın tabi ki ilk sebebi gelir elde etmek. Bunun içinde sabırlı olmayı bilmek gerekiyor. Bu platformda ilk öğrendiğim şey bu oldu. Woman Club ve Steemit-Türkiye başta olmak üzere birçok toplulukta içerik üretmeye başladım. @Steemit-Türkiye ekibiyle güzel bir ambiyas yakaladığıma inanıyorum. Telegram grubundan birçok paylaşım yapılıyor ve bunlardan yeni şeyler öğrenmeye çalışıyorum. Aslında hala bilmediğim birçok şey var ancak bunları da öğreneceğim.
Daha sonra Crypto Academy ödevlerine merak saldım. Yapabileceğimi düşündüğüm için başladım ve en büyük gelir kalemimi Crypto Academy topluluğundan elde ediyorum. Şu aralar 4. sezon başlayacak ve yeni ödevler için daha fazla zaman ayırmam gerekicek.
Şu aralar yüksek lisans tezimle uğraştığım için Steemit'e yeterince vakit ayıramadığımı düşünüyorum. Tez yazma sürecini bir plana almaya başladığım zaman bu platformda daha da aktif olmaya ve yeni üyeler kazandırmaya devam edeceğim.

Çiçek 2.jpg

Geçen 5 ay süresince çok keyif alarak paylaşım yaptım ve bundan sonrasında da keyif alarak paylaşım yapmaya devam edeceğim. Beni bu platforma davet eden arkadaşıma ve siz güzel insanlara teşekkür ediyorum.

Sevgiyle kalın,

Cc:
@steemit-turkiye
@svm038

Sort:  
 3 years ago 

👍🏻👍🏻👏🏻

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 67851.31
ETH 3815.63
USDT 1.00
SBD 3.77