Steemit-Türkiye Yarışma #12 ÜNLÜ KİM

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba sevgili Steemit Türkiye ekibi. Uzun zamandır yarışmalara katılma fırsatı bulamıyordum ama bu yarışma çok eğlenceli geldi. Erkek kardeşim #doski'nin beni etiketlemesi ile de daha da mutlu oldum. Umarım tahminlerimde başarılı olurum.

1. Tahmin edemedim maalesef. Padişahlar konusunda iyi değilim. Ama araştırıp öğrenicem yarışma sonrasında.

2.
image.png
Source t24
Bunu tahmin etmek çok kolay oldu. Tabi ki Haluk Levent. Kurucusu olduğu Ahbap platformu ile yardıma muhtaç birçok insana destek sunmuştur. Neredeyse her şehirde ekip kuran Haluk Levent'in şarkılarına da bayılıyorum.
Sahte ipucunun oyunculuk mesleği ile ilgili olduğunu düşünüyorum.

3. Maalesef komplo teorileri ile uzman kişiyi de bulamadım. Televizyonda bu tarz programları izlemiyorum.

4.
image.png
Source Vikipedi

Tahminlerden ve koymuş olduğunuz buzlu fotoğraftan yola çıkarak :) bu kişinin Murat Ülker olduğunu söyleyebilirim. Murat Ülker bilindiği üzere "Ülker" gıda markası ile ünlü biri. Marketlerdeki raflarda bu markanın ürünlerine ya da TV'lerde reklamlarına sık sık rastlarız. O yüzden sahte ip ucunun tekstil ile ilgili olanı olduğunu düşünüyorum.

5.
image.png
Sourc eHürriyet

Evet bunu biliyorum. Hem Twitter hem de İnstagram kullandığım için bu sözlerin yer aldığı video ile karşılaşmamak mümkün değil. Bu kişi Melis Sezen. Aslında bu oyuncuyu son zamanların fenomen dizisi "Sadakatsiz" dizisiyle tanıdım. Orada da başarılı bir oyunculuk performansı sergiledi. Sahte ip ucunun sesi ile ünlü olması olacağını düşünüyorum.

6.
image.png
Source: Timeturk

Koymuş olduğunuz buzlu fotoğraftan yola çıkarak bu sanatçının İbrahim Erkal olduğunu söyleyebilirim. Vefat şekline ve haberine çok üzülmüştüm. Kendi kulvarında başarılı bir sanatçıydı. Hepimiz onu "Canısı" filmi ile daha da yakından tanıdık.

7.
image.png
Source: Cumhuriyet

Tabi ki tosuncuk. Yanlış hatırlamıyorsam ismi Mehmet Aydın idi. ÇiftlikBank uygulaması ile binlerce insanı dolandırıp yurtdışına kaçmıştı. Farklı farklı ülkelerde görüldüğü haberleri yayınlandı. Tam olarak nedeni bilinmese de bir süre önce Türkiye'ye teslim olmaya karar verdi. Kaldığı yerden Türkiye'ye biletini de bedavaya getirdi :)
Boğa değil Tosun lakabıyla ünlüdür.

8.
image.png
Source: Vikipedi

Aziz Sancar. Kimya alanında nobel alması bizler için bir gurur. Yaptığı araştırmalar, ilham kaynağı olduğu konular ve insanlara özellikle de gençlere verdiği tavsiyelerle her karşılaştığımda okur ya da izlerim. Mardinli olması da ayrıca gurur verici. Çünkü maddi anlamda durumu olmayan bir aile içerisinde büyüyüp bu başarıları elde etmek bu durumda olan gençler için bir ilham kaynağı.

9.
image.png
Source: sporx

Tabi ki Mete Gazoz. Ok atma yarışmasında dünya şampiyonu oldu kendisi. Hem de genç yaşında bu başarısı takdire şayan. Bir önceki dünya şampiyonu Amerikalı rakibi yarışırken arkada o rakibini gülerek seyretmesi baya gündem olmuştu :) Hatta ünlü bir yazar okçulukla ilgili yeni bir kitabını Mete Gazoz'a atfetti. Yaşadığım Başakşehir ilçesinde büyük bir duvara Mete'nin resmi çizildi. Çekip buradan paylaşacağım.
Tekvando değil ok atma alanında yarışmıştır.

10.
Trendyol olduğunu düşünüyorum. Ama kurucusu olan hanımefendinin simini hatırlayamadım maalesef. Kesinlikle çok başarılı bir online uygulama. Özellikle korona döneminde birçok insanın ihtiyaçlarını kolay yoldan sağlamasına yardımcı olmuştur.

11.
image.png
Source: onedio

Tabi ki Mahmut Tuncer:) Halay denince akla kimin adı gelim tabi ki Mahmut Tuncer'in. Özellikle İbo Show ya da Küstüm Show gibi programlara katılarak insanlara şarkılarını dinletir. Hatta TRT arşivlerinde yayınlanan programlardan birinde sahnede eşeğe binmesi ile ilgili videosu çok izlenmiştir :) A noktasından B noktasına esprisini de yapmama gerek yok sanırım :)

@steemit-turkiye @warsey @perperok @iwrem

Sort:  
 2 years ago 

👍🏽

 2 years ago 

Başarılar 😊

 2 years ago 

Teşekkürler🌸

Başarılar dilerim

 2 years ago 

Çok teşekkür ediyorum🌸

 2 years ago 

Gerçekten isabetli tahminlerde bulmuşsunuz ben hiçbirini bilemedim desem yeridir. Bir tek tosuncuğu tahmin ettim araştırmadan. Haluk levent'in derneği olduğunu evet biliyordum ama o hiç aklıma gelmedi. Ellerinize sağlık başarılar dilerim 🙏

 2 years ago 

Çok teşekkür ediyorum. Twitter’da aktif olmanın avantajını yaşıyorum ☺️

  1. Barbaros Hayrettinpaşa
    3.Abdullah Çiftçi
    10.Demet Mutlu

Yarışmaya katıldığnız için teşekkürler ödülünüz gönderilecek.

 2 years ago 

Çok teşekkür ediyorumm🌸

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68688.65
ETH 3764.71
USDT 1.00
SBD 3.51