The Diarygame Better Life - 2 Eylül Perşembe Günlüğüm

IMG-20210903-WA0012.jpg

Gün aydınlanırken erkenden uyanıp sahilin yolunu tuttum. Yaklaşan yaz için fazla olan bir kaç kilodan kurtulmak çabasıydı tüm bu erkenden uyanış. Yaklaşık 2 saate yakın sahilde yürüdüm. Arkasından 30 dakika koştum. Koşu ve yürüyüşten sonra sağlıklı olmasada kahve içtim. Kahvaltı yapmadım çünkü öğlen kalori miktarı herzaman kinden fazla olacaktı.

IMG-20210903-WA0016.jpg

Kahveler tam kıvamında Şekerli ve lezzetli olmuştu. Sabahtan kalmış ilk uyanış içeceğim limon suyu ise kahvelerin hemen yanında durarak güne eşlilik etti. Bol bol spor yaptım ve sıvı alımımım maksimuma çıkardım. Ardından arkadaşlarla buluşmak üzere sözleştik. Öğlen yemeğini atlayıp istediğim tatlı tuzlu kurabiyelerden yiyerek sabah yaptığım spor için kendimi ödüllendirdim. Arkadaşımda bana katıldı. Bu öğün tecrübe edilmeye değerdi.

IMG-20210903-WA0011.jpg

Öğlen kurabiye keyfi yaptıktan sonra akşam için haşlanmış mısır ve fırından yeni çıkmış ekmek almak üzere çarşının yolunu tuttum. Ekmeklerin kokusu beni mest etti. Haşlanmış mısır lar için biraz pazarlık ettim. Herzaman aynı yerden alışveriş yaptığım için indirim yaptılar. Bir tane mis kokulu ekmek.

IMG-20210903-WA0014.jpg

IMG-20210903-WA0015.jpg

Bir elimde mısır poşeti diğer elimde aldığım ekmek eve dönüş yolunu tuttum. Yolda mahallenin yaşlınamaca ve teyzeleri ile selamlaştım. Bir kaç kedi birkaç köpeğe rastladım. Evimin hemen alt sokağında başlamış olan yol yapım çalışmalarından dolayı geçmek için beş dakika beklemek zorunda kaldım. Günü erken ve zinde başlamış keyifli ve iyi hislerle bitirdim.

Okuduğunuz için teşekkür ederim ☺️

Sort:  
 3 years ago 

harika :)

Teşekkürler 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57531.86
ETH 3051.26
USDT 1.00
SBD 2.29