The Diary Game Better Life / Antalya Tatilimin İlk Günü

İyi geceler arkadaşlar. Erkek arkadaşımla Antalyaya tatile gittim. Bu sürede fırsat bulup pek paylaşım yapamadım. Şimdi müsaitken size tatilimi anlatmak istiyorum.

Screenshot_2021-08-18-22-46-00-637.jpg

İşten yıllık izne ayrıldım. Fırsat varken tatile gitmek istedim. Erkek arkadaşımla plan yaptık. Antalyaya gitmek istedik. Otele sabah erken saatte geldik. Eşyalarımızı yerleştirdikten sonra kahvaltıya indik. Kahvaltıda kendime hafif şeylerden aldım. Zeytin peynir gibi. Öyle kızartma türü şeyler yemek istemedim. Hele sıcakta zaten yenmiyor. Kahvaltıdan sonra bikinimi giyip havuz başına indim.

Screenshot_2021-08-18-22-45-02-009.jpg

Havuz başında biraz güneşlendim. Ara ara havuza girdim. Erkek arkadaşımla birşeyler içtik. Biraz kitap okudum. Öğlene kadar orada zaman geçirdik. Daha sonra odaya çıkıp üstümüzü giyindikten sonra yemeğe indik. Yemekte bir sürü çeşit olmasına rağmen biraz salata biraz da tavuk aldım. Spor yaptığım için yediğime içtiğime dikkat etmem gerekiyor.

Screenshot_2021-08-18-22-45-44-515.jpg

Yemekten sonra bu sefer aqua park olan havuza geldim. Bu yaşıma gelsem de bu tür yerlerden kaymayı asla bırakamıyorum. Çok da eğlendim. Erkek arkadaşıma da ısrar ettim ama o kaymak istemedi. Karizması çizilirmiş 😂 Valla öyle güzel kayarım ki karizma filan umrumda değil. 50 yaşıma gelsem yine kayarım böyle yerlerden.

Screenshot_2021-08-18-22-46-33-751.jpg

Tatilin ilk günü olduğu için tüm günü otelde geçirmek istedik. Denize bile girmedim ilk gün. Sürekli havuz başında oturduk. Havuza girdik çıktık. Akşam yemeğini de yedikten sonra erkek arkadaşımla havuz başına geri döndük. İçeceklerimizi aldık. Gece 12 ye kadar burada zaman geçirdik. Ertesi gün nerelere gidelim ne yapalım bunlar hakkında konuştuk. Tabi ki tüm tatili otelde geçirecek değiliz. Tarihi yerleri de gezmek istedim.

Yarın da tatilimin ikinci gününü anlatacağım. Şimdilik hoşçakalın 🤗

Sort:  
 3 years ago 

Herkesin eğlencesi olan aqua park benim korkulu rüyam 😀 korkuyorum bir kere bile kaymak nasip olmadı. İyi eğlenceler

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57531.86
ETH 3051.26
USDT 1.00
SBD 2.29