Sabah Sporu ve Doğa Manzarası Bir Arada

Herkese selam. Her sabah spor salonuna giderim spor için. Sporun öncesinde yarım saat kardiyo yaparım. Bu sabah kardiyoyu dışarıda yapmak istedim ☺️

IMG_20210803_140051.jpg

Havanın çok sıcak olması bir yandan iyi oldu benim için. Kardiyo yaparken yağ yakıyorum. Sıcak havada daha fazla terlediğim için ve daha fazla kalori harcadığım için yağ yakımı da fazla oluyor.

Böyle yeşil bir alanda kardiyo yapmak da ayrıca keyifli. Gelmişken böyle yeşil bir alan ve mini şelaleyi çekmek istedim. Fakat şelalede su kalmamış. Belediye mi kesti bilmiyorum.

Neyse fazla uzatmayayım. Spor yapın arkadaşlar. Sadece kas yapmak için ya da zayıflamak için değil. Ciğerleriniz için tüm organlarınız için spor çok faydalı. Kimi insan 5 dk koşsa yorulur. Spor yapan insan yorulmaz. Hayatımızın her alanında sporun faydaları vardır.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Fırsat buldukça yazmaya devam edeceğim. Sağlıcakla kalın 🤗

Sort:  

Yeşili sevmek çok güzel. Spora da inşallah başlamayı düşünüyorum.

Salı günü platese başladım ve iyiki de başladım ☺️🙏

Spor yapmak güzeldir aşırı dinç oluyorum gün içinde ☺️

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Steemit-türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin. ve Kullanıcı kayıt formunu doldurmadıysanız lütfen tamamlayın.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57531.86
ETH 3051.26
USDT 1.00
SBD 2.29