Pazar Gününü Evde Geçirmek İstedim

Screenshot_2021-08-15-14-51-27-202.jpg

Güzel bir pazar gününden herkese merhaba. Bu gün günümü evde geçirmek istiyorum. Akşam arkadaşlarım gelecek. Onlarlar film izlemeyi düşünüyorum. Monopoli oynarız belki 💪 Genelde hep ben yeniyorum ama yine de sürekli oynuyoruz.

Steemitte zaman geçirmeyi yazıyorum. Yazıları okumak keyifli. Özellikle bazı arkadaşlar sürekli yemek paylaşımları yapıyor. Çok canım çekiyor onları ama her zaman yiyemiyorum. Spor yaptığım için bazı yemekler bana yasak. Bazılarını da çok nadir yiyorum.

Neyse ben kendime kahve yapıp balkonda manzaraya karşı içeyim. Arkadaşlarım gelene kadar evde zaman geçirecek şeyler bulmam lazım. Hoççakalın 🙋

Sort:  

Çok uzun süre oldu arkadaşlarla toplanıp oyun oynamayalım Monopoly oynamayı ayrıca özledim

Ben sürekli arkadaşlarımla beraberim. Yan yana gelince de oyun oynamadan olmuyo ☺️

Oyun oynamayalı uzun zaman oldu bir gün inşallah biz de toplanırız arkadaşlarla ev ortamında

Tavsiye ederim keyifli oluyor ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61787.88
ETH 2991.71
USDT 1.00
SBD 2.48