Günaydın Steemit Ailem

Screenshot_2021-07-27-08-58-27-946.jpg

Herkese günaydın. Her sabah kalkıp yürüyüş yaparım öğleden sonra da spora salonuna giderim. Bu sabah uyanamamışım. Bizim Osman sağolsun tırnaklarıyla uyandırdı beni. Ama yürüyüşe gidemedim. Çok yorgun hissediyorum kendimi. Ben de Osmanla birlikte yoldan geçenleri sayıyorum 😂

Osman benim çocukluk arkadaşım. Daha doğrusu ben onun çocukluk arkadaşıyım. Yavruyken sahiplendim. Şimdi kocaman oldu. Çok iyi bir arkadaş benim için. Hayvan sevgisi bambaşka birşey. Bu arada sakın hayvanları para ile satın almayın. Hayvan bakmak istiyorsanız sahiplenin. Satın aldıkça ticaretini yapıyorlar. Onlar ticareti yapılacak canlılar değil.

Mutlu bir gününüz olsun. Kendinize çok iyi bakın.

Sort:  

Hayvan sevgisi güzeldir. Ama bu dönemlerde öyle caniler var ki ne desem boş.

Hayvan sahibi olmadan bu sevgiyi anlamak çok zor. Aynı evlat sevgisi gibi benim de oğluşum oğuz var. Muhabbet kuşu. Eşim eve hayvan alabilmek için zor ikna etti ama şimdi annemm diye geziyorum ortalarda

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59236.59
ETH 2995.05
USDT 1.00
SBD 3.73