The Diarygame Better Life - eski dostlar ile harika bir gün

çamlık.jpeg

Güne çok heyecanlı başladım. Çünkü lise arkadaşlarım ile buluşup güzel bir gün geçirecektik. Bu yüzden sabah çok erken kalktım. Güzelce hazırlandım, süslendim. Çünkü yıllardır görmediğim arkadaşlarını görecek olman beni heyecanlandırıyordu. Bu yüzden kahvaltı bile yapmak istemedi canım. Sade bir Türk kahvesi içtim ve arkadaşlarımla buluşmak için yola çıktım. Buluşacağımız yer evimize uzak olduğu için biraz fazla yürüdüm. Fakat buluşacağımız yer çok güzeldi bir milli parkta buluşacaktık. Buluşacağımız bu yer eskiden sürekli gittiğimiz yerdi. Ve oldukça doğayla baş başa olmamızı sağlıyordu.

çilek.jpg

Belli bir süre yürüdükten sonra nihayet gideceğimiz yere ulaştım. Arkadaşlarımdan birkaçı gelmişti fakat gelecek olan arkadaşlarımız da vardı. Belli bir süre onları bekledik. Onlar gelene kadar da sohbet ettik özlemimizi giderdik. Diğer arkadaşlarımın da gelmesi ile birlikte sohbetimiz daha da arttı. Çok mutlu olmuştuk yıllar sonra tekrar birbirimizi gördüğümüz için. Hepimiz gelirken meyve ve atıştırmalık bir şeyler aldık. Hem yedik hem sohbet ettik. Üstelik gittiğimiz yerlerde kamelyalar da olduğu için rahatlıkla oturacak yerde bulduk. Daha sonra burada bayağı bir süre vakit geçirdikten sonra tekrar şehir merkezine gezmek üzere döndük.

iskender.jpeg

Burada eskiden beri gitmeyi sevgimiz tiyatrolara da gittik. Tiyatrodan çıktıktan sonra merkezde yürüyerek sohbet etmeye devam ettik. Birbirimize karşı olan özlemimiz den dolayı vaktin nasıl geçtiğini dahi anlamadık. Baktığımızda saatin bayağı geç olduğunu ve havanın karardığını fark ettik. Arkadaşlarımdan bir tanesi çok acıktığını söyleyince hep birlikte İskender yemeye gittik. Yemeğimizi bitirdikten sonra tekrar görüşebilmek dileği ile evlerimize dağıldık

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60699.16
ETH 2352.47
USDT 1.00
SBD 2.52