The Diary Game 13 November 2021 | 27 STEEM daha satın alarak SP yaptım ve sonunda 150+ SP'yi geçtim!

in Steemit Türkiye3 years ago

Bugün Steemit'e dönüş yapalı 9 gün oluyor. Tekrar döndüğümde hesabımda yalnızca 7 STEEM Power vardı.

sp2.png

Döndüğümden sonraki 3-4 gün içinde Binance üzerinden parçalı olarak STEEM satın alarak kısa sürede 125 SP'ye ulaştım. Az önce 27 STEEM daha SP'ye çevirerek nihayet ilk hedefim olan 150 SP'ye ulaştım. En yakın hedeflerim sırasıyla 300, 600, 900 SP'ye ulaşmak, umarım bu SP miktarlarına yakında ulaşacağım.

sp.png

Kim bilir, belki bir gün dolphin olurum. :D Aslında hedeflerimin bu kadar küçük ve yakın olmasının sebebi kripto akademisine katılmak istemem, bu sebepten dolayı 150 SP'yi geçmek benim için çok önemliydi,biraz aceleci davranıp sc hesaplarının desteğini beklemeden kendim satın alarak kısa sürede 152 SP'ye ulaştım.

2,5 yıl önce Steemit'i çok aktif kullanıyordum. Uzun zaman sonra tekrar geri döndüm ve 9 gündür hiç olmadığım kadar aktif kullanıyorum burayı. :D Aktif olmaya da devam edeceğim, hedefim şu an için Steemit Türkiye ve kripto akademi için günlük postlar paylaşmak ancak kripto akademi için öncelikle istenen SP miktarlarına ulaşmam gerekiyor. Neyse ki hesap seviyem advanced seviyeye dahi yetiyor, o sebepten ötürü şu an için önümdeki tek engel STEEM Power, onu da ödevleri tamamlayarak ulaşacağım inşallah, şu anlık ilk ve en önemli hedefim bu. :D SP yükseltmesi yaptıkça bu tarz güncelleme postları yazmayı planlıyotum.

Son Sözler

Blog yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. :)

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

Kaliteli gönderi olarak seçtiğiniz için çok teşekkür ederim. :)

 3 years ago 

Süper. İnşallah oy alirsın. 💪

 3 years ago (edited)

­

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 60616.50
ETH 2911.03
USDT 1.00
SBD 2.46