Karakalem çalışmalarına başlıyorum

in Steemit Türkiye2 years ago

IMG_20211219_231310.jpg

Karakalem ile resim çalışmalarina başladım. Okul kalemi ile bu çiçeği çizince annem çok beğendi. Ben okuldayken gidip bana resim kalemi almış. Çok sevindim. Resim yapmak çok eğlenceli. Bu sene okulda resim dersimiz yok ama galiba seneye olacakmış. Umarım olur ve güzel resimler çizerim

Sort:  

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda paylaşım yaptığınız için teşekkürler. arkadaşlarınızı davet ediniz . Lütfen bu oylamadan sonra Kaliteli gönderi yazmayı unutmayınız. Resmi hesaptaki kuralları okuyunuz. club5050 ye uyduğunuzdan emin olunuzAktif olmaya devam ediniz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62233.47
ETH 2998.30
USDT 1.00
SBD 3.50