Güzel geçen tatilim ve sonrası hayatım değişti

in Steemit Türkiye2 years ago

🌺🌺🌺🌺
Herkese merhabalar bugün sizlere harika geçen bir tatilimi anlatmak istiyorum Biz tatilimizi kışın özel olarak rezerve ettirdik ki Yazın çok pahalı mal olmasın Aslında Aslında biz 5 senedir gittiğimiz bir otele gitmek istemiştik ama maalesef Otel türbana girdiği için başka bir otel aradık ve Dalyan'da harika bir otel bulduk ardından günleri saymaya başladık Ve o gece geldi tatile gideceğimiz gece gelmişti annem ile valizimizi hazırladık ve harika Hayaller kurduk derken sabah oldu bizi arkadaşlarımız alacaktı yani birlikte gidecektik yaklaşık 4,5 ya da 5 saatlik yolculuktan sonra otelimize varmıştık gerçekten çok güzeldi Her neyse ben anlatmaya devam edeyim ardından otele girdik Yalnız bizim odamıza daha önceden başkaları olduğu için Odamızı temizlemelerini bekliyorduk otele 12'de vardık ama iki buçukta temizlik bitiyordu tüm arkadaşlarımız girdiyse de bizim odamız iki buçukta anca bitti Biz de geç kaldığınız için apar topar mayalarımızı giydik valizimizi de koyup doğuracağını havuz başına gittik ama havuza girmeden önce çok acıktığımızı fark ettik hemen bir açık büfe bulmak istedik.

Daha sonra açık büfemize gittik Orada ne güzel yemekler vardı teker teker yemeklerimizi seçtik ve lezzetli yemeğimizden sonra artık Havuz Başına gitmenin kararına vardık tüm kuzenlerim ile doyasıya eğlence varmadan önce kaydıraklara gittik yani havuzda oynamadan önce kaydıraklarda kayacaktık kaydıraklar çok eğlenceliydi O kadar eğlendim ki size anlatamam kaydıraklardan kaydıktan sonra artık Havuzda oyun oynayalım dedik birlikte çok güzel eğlenceli havuz başında top oynadık Tabii ben sabır topunda biraz iyi değildim o yüzden kuzenime sürekli yenildim Her neyse Ama gerçekten çok eğlenmiştik sonra artık Havuzun kapanma saati geldi Biz de gidip duşa aldık ve güzel bir şekilde giyinip yemek yemeye indik Akşam yemeğimizi pek beğenmedim ama olsundu akşam yemeğini de yedikten dikten sonra bara gidip birkaç içecek aldık içeceklerimizi de alıp gösteri alanına gittik ve eğlenceli gösterileri izledik gerçekten 3 çift arasında yapılan gösteri harikaydı kesinlikle Siz de bizim gittiğimiz otele gitmelisiniz otelimizin adı Grand Emir dalyan'dı kesinlikle sponsor yok ama gerçekten çok eğlendik kesinlikle Siz de gitmelisiniz yalnız Belki sizin şansınıza yarışma olmayabilir Çünkü animasyon ekibiyle biraz sohbet edip birkaç bilgi öğrendik Normalde Otel küçük çocuklara şarkılar söylettirip dans ettirdikten sonra gösteri yapmıyormuş ama bizim şansımıza birkaç günlüğüne gösteri yapmış O yüzden Grand Emir dalyan'a giderseniz belki birkaç gösteri bile göremeyebilirsiniz ama şanslıysanız eğlenceli sohbetlere ve gösterileri size katılabilirsiniz öyle güzel şeyler vardı ki Dün size bir tane oyunu anlatayım Öncelikle 3 çeşit çift seçiliyor Yani evli olan insanları sonra seçilen bu insanlar sırayla gelip görevleri yapıyor görevlerden biri ise o kadar eğlenceliydi ki kadınlar bir sandalyeye oturuyor erkeklerde arkalarında duruyor Sonra kadınların ağızlarına olabildiğince buz koyuyorlar ve ağızlarındaki buzlarla şarkı söylüyorlar gerçekten çok eğlenceliydi ama o kadar evli olup da karısını tanıyan insanlar varken karısına söylediği şarkıları anlayamayan insanlar da vardı Her neyse Ama gerçekten çok eğlenceliydi daha neler var neler gerçekten çok eğlendim hele insan yakın dostlarıyla gidince çok daha iyi oluyor tam 9 Kişiydik 9 kişi olmamıza rağmen çok eğlendik Eğer siz de Otel arıyorsanız kesinlikle Grand Emir'e gitmelisiniz Tabii Tatilden döndükten sonra acı bir haber almıştık çok sevdiğim Dedem ölmüştü O yüzden tatilden gelir gelmez Bu yaşadığımız şoku atlatmamız uzun sürdü Biz Yoldayken Dedem rahatsızlanmış ve rahmetli olmuştu o kadar üzüldük ki anlatamam hele dediğimi o tabutla gördükten sonra içim burkuldu Onu hala çok özlüyorum size Bu satırları yazarken yere duygusal yere ağlamaya çalışıyorum ki dedemin Orada mutlu olduğunu Bizi buradan izlediğini düşünüyorum Her neyse şu 3 hafta da hayatınız çok değişti diye düşünüyoruz ailecek Yalnız bu olaylar tam 2 hafta sürdü şu bir haftada neler oldu Onu da size anlatmak istiyorum

cenaze olaylarından sonra babama bir telefon geldi ve Gaziantep'te harika bir iş teklifi geldi biliyorsunuz benim babam ben benim Müdürüm Gaziantep'te de Bambi çok az olduğu için bambi'nin orada açılmasına karar verilmiş ve babama da oradan bir iş teklifi geldi Biz de o teklifi kabul ettik Çünkü Kilis'te de teyzemler oturuyordu birlikte harika anılar getirebileceğimizi ve babamın da orada mutlu olabileceğini düşünerekten oraya gitmeye karar verdik sanırım belki haftaya perşembe Gaziantep'e gidiyoruz Ben de bu yüzden valizimde ne götürsem diye düşünüyorum Çünkü eşyalı ev tutacağız Belki orada az kalabiliriz diye tüm eşyalarımızı götürmek istemiyoruz sadece kıyafet ve çok sevdiğimiz eşyalarımızı alacağızVe ve bu akşam ne oluyor bilin bu akşam tatile gittiğimiz dostlarımız Cenaze için bizi görmeye geliyorlar onları çok özledim tabii daha 3 hafta önce görüşmemize rağmen onları çok özledim Evet şimdi annem de markete gideceğiz Onlar için ikram alacağız görüşürüz simit dostları sizi seviyorum akşama da Gelişmeler olursa size anlatırım Görüşürüz

Başınız sagolsun, Allah rahmet eylesin.

TEAM LUCKY DIP

Congratulations!
This post has been upvoted through steemcurator09.
We support quality posts anywhere and any tags.