Diş kontrolü ile başlayan yorucu bir gün

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese merhabalar
Sabah 9 gibi annem beni uyandırdı Birlikte kahvaltı yaptık kahvaltı sofrasını Ben toparladım daha sonra hazırlanıp annem ile birlikte Diş Hastanesi'ne gittik Annem bu randevuyu birkaç hafta önce almıştı uzun uğraşlar sonucunda randevu almayi başarması bizleri çok mutlu etti bir süredir sürekli dişlerim ile ilgili hastaneye gidip geliyoruz.
Maalesef 2 adet kanal tedavisi yaptırdım. bugün ise süt Dişimin çekilmesi için, diş hastanesine randevu almıştık.
şimdi yolculuğum ile başlayan bu günün özetini anlatmaya başlıyorum.

Hastane olarak randevum Alsancak Diş Hastanesinden alınmıştı. bunun için trafiğe yakalanmadan trene binmek en mantıklı seçenek. tren dediysem metro gibi hızlı bir tren bizim eve 10 dakika yürüme mesafesi uzaklığında. Evden çıktıktan sonra hızlı adımlarla Tren istasyonuna ulaştık kısa bir bekleyişin ardından Tren Geldi trene bindikten sonra yaklaşık olarak 15 dakika sonra indik. Hastane hemen yakınlardaydı muayene olmak için sadece bir kişi sıra bekledim.
Ben süt dişimi çektirmek isterken doktor bana yeni bir şey söyledi. benim süt Dişimin arkasında daimi diş oluşmamış. Bu sebeple beni üniversite hastanesine yönlendirdi bu durum sanırım Genetik bir durum.
Aynı şey annemin dişlerinde de var. Büyümeyen süt Dişine dolgu yaptırdı. bakalım benim için nasıl olacak Şu an için herhangi bir şikayetim olmadığından dolayı bu işi okullar kapandıktan sonra yaz tatiline bıraktık.

Eve gelirken fırından çok sevdiğim kumru'dan aldım karnım biraz acıktığı için hemen oturup yedim. Daha sonra okul için hazırlandım ve çantamı hazırladım bir arkadaşım benden kitap istemişti Ben de elimdeki kitaplardan Onun için kitap hazırladım. çantama bu kıtapları koyup okula gittiğim zaman ona vermeyi düşünüyorum.
karnım tok olduğu için okul beslenmeme sadece meyve koydum Umarım fazla acıkmam Annem okuldan biraz da aç gelmemi istiyor ki akşam yemeğini birlikte yiyebilirim diye Şimdilik hoşça kalın Ben okuldayken sizde yazdığım posta okursunuz.

Geçmiş olsun. Okuduğunuz kitaplar güzel, bunlara Ömer Seyfettin kitaplarıda ekleyebilirsiniz.

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.