Yürüyüş timm☺️

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba herkes nasılsınız ?umarım iyisinizdir. Bugün kalktım gün erken başladı. Çok güzel bir hava vardı. Kahvaltımı yapıp hızlıca evi toparladıktan sonra kendimi yürüyüş yapmak bir yandan da ev alışverişi için dışarı attım.

IMG_20211111_134637.jpg
Dışarı çıktıktan sonra simit ve çayımı alıp açık alanda kahvaltı yapmadığım için pişman oldum diyebilirim.
Yürüyüş yapmak bana keyif veriyor. Biraz yürüdükten sonra kurabiye 🍪 almak ve birkaç eksigi tamamlamak için merkete ugradım ve ne göreyim almak istedigim kurabiye%40 zamlanmış. Bu zamlar ne olack böyle bilmiyorum Allah yardımcımız olsun gerçekten. Neyse eve geldim ve kendime bir yorgunluk çayı yaptım .

IMG_20211111_191848.jpg
Zamlı aldıgım kurabiyeyi de düşüne düşüne yedim🙃. Allah yardımcımız olsun cümlemizin inşAllah.
Bir sonraki postta görüşmek üzere
Saglıcakla kalın.

Sort:  
 3 years ago (edited)

Fevkaladenin fevkinde bir haber bu☺️ teşekkürler👏🙏

 3 years ago 

Her geçen gün zam geliyor, işimiz zor gerçekten umarım her şey düzelir 🙏🏻

 3 years ago 

Bende öyle umuyorum ama ,sanki daha da kötüye gidiyor😕

 3 years ago 

Maalesef 🙁

Hadi ilk #club100 oyun hayırlı olsun, fazlasıyla kurabiye alabilirsin artık 🤣

 3 years ago 

Teşekkürler,hehe açılın kurabiye canavarı geliyo🍪😆

 3 years ago 

Ooo ne ısmarlıyorsun çiçeğim :)

 3 years ago 

Hey sen tanımadığım akrabalardanmısın😆😇,sen ne istersen çiçegim 😚💓

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64669.52
ETH 3430.49
USDT 1.00
SBD 2.52