Memlekete dönüş

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Herkese merhabalar sevgili steemit ailesi nasılsınız?iyisinizdir umarım.
Yorucu bir gün geçirdim. Benim için artık eve dönme vakti gelmişti.
Bildiğiniz üzere ben Adıyaman Gölbaşı meslek yüksek okulunda okuyorum.
Büro yönetimi birinci sınıfım uzun bir zamandan sonr nihayet birinci sınıfı başarıyla bitirebildim. Evet ne kadar yorucu olsada bunu başarmak insana huzur veriyor.
Dün eşyalarımı toplamıştım bavular valizler falan baya kıyafet götürmüştüm tabiki bunun birde dönüşü olaktı.
Eşyalarımı toparladım hazırlaklarımı yaptım yolla çıkacağım vakit geldi ve otobüse bindim.
Ben Adıyamanda inecektim eşyalarım ise kahtaya gidecekti.
Planım böyleydi ama işe yarar bir planmı bilmiyordum.
Otobüse bindim eşyalarımı Kahtada bırakmaları için şöförü temin ettim.
Adıyaman ın girişinde ben indim eşyalarım ise tabiki şöför sağolsun kahtaya bırakmamış Adıyaman otogarında bırakmış.
Tabi olaylar burda biraz karıştı şöförü aradım hata olmuş kusura bakmayın demedi daha üstüne eşyalarına sahip çıksaydın der demez telefonu yüzüme kapatı.
Ben dururmuyum hemen firmanın numarasını alıp şöför hakında şikayete bulundum.
Hemen akşamında eşyalarımı kahtaya yolamışlar.
Bende ertesi gün yani bugün memlekte gedim.

20220610_144217.jpg

Evet nihayet memlekete geldim yani kahtaya .
Hala eskisi gibi duruyordu hiçbir değişim yoktu e tabi bende hemen bir paris şehri beklemiyordum ama daha güzel umuyordum.
Her neyse gelir gelmez zaten alışık olduğum sıcaklığı hemen ensemde hisetim .
Resmen yanıyordu sıcaktan hemen bunalmaya başladım bu kadar sıcak olmasını beklemiyordum ama dedimya zaten alışığım.
Kahta otogarına gidip valizlerimi aldım arkadaşımla beraber şehir içi minibüsüne binip eve geldim.
Kısa ama zor bir yolculuk yaptım. Anlatacaklarım bu kadardı.
Yazımı okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim.
Sağlıcakla kalın:).

Sort:  
 2 years ago 

merhaba gönderiniz için teşekkür ederiz. kaliteli sçeilme kurallarını takip ediniz. en az 2 resim kullanma kuralını unutmayınız. :)

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. . Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60865.75
ETH 2381.36
USDT 1.00
SBD 2.57