Manzaraya Bakış

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Herkese Merhaba sevgili steemit ailesi. Nasılsınız?İyisinizdir Umarım bugün sizlere işten sonra çıkıp biraz dolaşmak istedim bunu anlatmak istiyorum.
Bugün iş çıkışı arabayı alıp daha doğrusu araba benim olmadığı için pek fazla bir yere gidemedim araba akrabamın olduğu için bir seyir tepesi'ne gidip gezmek istedim.

20220819_175642.jpg

Buraya gittiğimde henüz kimse gelmemişti bu zamanlarda insanlar evlerinden uzaklaşıp gezmek istiyorlar.
Ben biraz erken gittiğim için hiç kimse yoktu işim erken bitti.
Bugün insanlar şehirden uzaklaşmak istiyorlar ve bu bunaltıcı sıcaktan biraz da olsa kurtulmak istiyorlar Gittiğim yer çok güzeldi şehir resmen ayaklarımın altındaydı

20220819_175708.jpg

20220819_175702.jpg

Adıyaman'ın Kahta ilçesi burası Güneydoğu Anadolu Bölgesi'nde yazları Burası çok sıcak ve kurak kışları ise sert ve soğuk geçiyor çok büyük bir yer değil aslında ama her türlü imkana sahip Diyarbakır yolu üzeri'nde şehrimi seviyorum çok sıcakkanlı insanlar var cana yakın sohbet ve muhabbet etmeye açık batıdan farklı, kültür olarak da farklı.
Manzarama devam etmek istedim sağ tarafımda şehir sol tarafında ise uçsuz bucaksız dağda ben sol tarafıma dönmek istedim sol tarafıma dönüp dağları seyretmeye başladım.
Gittiğim Birçok yerde birçok farklı hayvan görmüştüm ama bu sefer dağ keçisi gördüm ilk defa görmüştüm daha keçilerini hayvanat bahçelerinde ne kadar çok olsalar da doğada serbest kaldı ilk defa gördüm.
Hemen aşağıdalardı onlar da herhalde beni fark edip yüksek sesimden ürküp kaçtılar.
Benden biraz uzaklaştıktan sonra onlar da durup beni seyretmeye başladı Hem bir yandan onlara bir yandan dağları bir yandan da şehri izliyorum Çok güzel bir manzaraydı.
Anlatacaklarım bu kadardı yazımı okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim sağ olun.
Sağlıcakal kalın.

Sort:  

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclub100

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge
Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

 2 years ago 

Şehirin yoğunluğundan sonra bu manzara ruhunuza iyi gelmiştir 😊
Biz de gitmeden görmüş olduk. Emeğinize sağlık 🙏🏻

Birazda olsa kafa dinlemek en iyisi.
Teşekkür ederim😊

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61265.20
ETH 3320.34
USDT 1.00
SBD 2.48