İş Günü

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese Merhabalar sevgili sitemit ailesi.
Nasılsınız?
İyisinizdir umarım.
Bugün sizlere çalıştığım iş hakkında yaptığım meslek hakkında biraz bahsetmek istiyorum.
Yaptığım iş ne kadar zor olsa da kolay tarafları da var tabii ki de biraz da mevsimlik iş olduğu için pek zorlandığım olmuyor bu konularda.
Sabah erkenden uyanıp arabaya binip işe gitmek için hazırlandım işe gittiğimde Orada çalışan personeller benden önce çoktan gelmiş iş yerinin gereken düzenlerini sağlamıştı.
Ben halı yıkamada çalışıyorum günlük bazı evlere gidip halı topluyoruz kendi dükkanımıza getirip halıları yıkıyoruz işimizin ağır tarafı olsa da severek yapıyoruz işimizi.

20220815_144622.jpg

20220815_144527.jpg

Bazen tuhaf ve değişik müşterilerle karşılaşabiliyoruz halıder temizlikmemize rağmen evine götürüp Bu halı temiz olmamış tekrar bizi çağırıp tekrar gidiyoruz Tabii ki müşteri memnuniyeti bizim için çok önemli biz onların temizlik konusundaki hassasiyetlerini biliyoruz ve biz de işimizi severek yaptığımız için yeterince temiz yapmak istiyoruz.
Ne de olsa o halılar bir evin içine girecek ve insanlar üzerinde oturacak temiz olması bizim için çok önemli.

![20220816_112503.jpg]
()

20220815_144605.jpg

Bazen gündüzleri çok sıcak olduğu için Arabayla evlere gidip halıları topladığımızda Arabanın içerisinde çok sıcak zamanlar geçiriyoruz ve bazen arabayı çalıştırdığımda araba motorunu hiç susturmadan bir gün boyunca full time çalışmak zorunda kalıyoruz.
Mevsimlik iş olduğu için zaten sonbahar ve ilkbahar dönemlerinde çok daha fazla işimiz oluyor insanlar o dönemlerde daha fazla yoğunluk olarak gönderiyorlar.
O dönemlerde halılarını sürekli Halı yıkamaya gönderiyorlar.
Bayram zamanları da işimiz çok oluyor Bayram zamanlarda insanlar birçok defa ağrılarını gönderiyorlar Daha doğrusu ben zaten üniversitede okuduğum için boş zamanlarımda sürekli aktif durumda çalışıyorum iş yerine gidip iş yerindekilere yardım etmek istiyorum ama gün geliyor işimiz hiç olmuyor gün boyunca sürekli oturduğumuz da oluyor gün gelir sürekli çalıştığımız da oluyor.
Hiç oturmadan dinlenmeden çalıştığımız zamanlar daha fazla tabiki.
Çalışıyoruz hizmette sınır tanımıyoruz temizlik bizim işimiz.
Anlatacaklarım bu kadardı.
Yazımı okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim sağlıcakla kalın.😊😇

Sort:  

Valla halı işini bir zamanlar yapmak istedim ama halı yıkama makinaları çok pahalıyfı vazgeçtim :) allah kolaylık versin.

Allah razı olsun

 2 years ago 

Kolay gelsin

Teşekkür ederim

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclub5050

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge
Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69650.24
ETH 3776.55
USDT 1.00
SBD 3.44