Huzur

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese merhabalar sevgili steemit ailesi nasılsınız?iyisinizdir umarım.
Dün güzel bir gündü hersey daha çok anlam bulmuş gibi geliyordu.
Sabahın tatlı uykusundan uyandırıldıktan sonra evin arka bahçesine çıkıp elimi yüzümü yıkadım musluktan.
Güzel bir güne benziyordu her hayvan kahvaltı yapmak için avlanmaya çıkmış gibi ordan oraya zıplıyorlardı.
E tabi daha benim gibi uyanamayan uykucularda vardı.

20220709_180807.jpg

Keyfi yerinde kedinin malum kurban bayramında olduğumuz için et çok heralde erkenden kalkıp karnını doyurup uyumuş olmalı.
Sadece kedi için değil kurban bayramı müslümanlar için olsada bizim görmediğimiz her hayvan rızkını yiyor yenmeye müsait olmayan etlerden atılan etkerden yani.
Benimde kahvaltı yapmam gerekiyordu ailemde kahvaltıyı hazırlamıştı fırına gidip ekmek aldım sıcak sıcak eve gelene kadar dayanamayıp bi yarım ekmek eksik getirmiş olsamda yinede bi problem oluşturacağını sanmıyorum.
Kahvaltıdan sonra dışarı yani merkeze gidip haletmem gereken bir takım işlerim vardı onları da haletikten sonra gün boyu müsait olabilecektim artık.
Gidip işlerimi haletim bi kaç esnafa uğradım eve alınması gereken bazı malzemeleri aldım.
İşlerim bitikten sonra bahçeyi sulamam gerekiyordu bende sulama sistemini hazırlayıp başladım biberleri sulamaya tam o esnada yavru bir baykuş gördüm yuvadan daha yeni çıkmış olmalı.

20220627_184657.jpg

20220627_184610.jpg

Daha yeni yeni uçmayı ögreniyordu galiba annesinden uzaklaşmış yeni dünyasına merhaba demeye hazır.
O da beni fark edince ürktü biraz ama ona zarar vermeyeceğimi anladı heralde.
Biraz sağa sola göz gezdirkten sonra tekrar yarım kanat çırpına çırpına uzaklaştı benden ağaçların arasından süzülüp gözden kayboldu.
Bende bahçedeki işlerimi bitirip sulama sistemlerini toplayıp işimi bitirdim.
İçeri yani eve geçtim biraz kitap okusam iyi olacaktı açtım kitabı mı başladım okumaya (NAMIK KEMAL İNTİBAH) romanı bitiremesemde bitmeye yakın bıraktım artık sonu ertesi güne.
Anlatacaklarım bu kadardı.
Yazımı okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim.
Sağlıcakla kalmanız dileğiyle hoşçakalın:).

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 64136.37
ETH 2755.37
USDT 1.00
SBD 2.68