Hafta Sonu

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba sevgili steemit ailesi nasılsınız? iyisinizdir umarım.
Herkesin güzel hafa sonu geçirdiğini umuyorum...
Bende güzel bir cumartesi günü geçirdim. Cuma gününden hazırlıklıydım zaten cumartesiye arkadaşlarım bana cumartesi günü maç yapacayız gelirmisin? diye davet ettiler bende kabul ettim.
Cumartesi sabahı uyandım aslında biraz geç uyandım desem yeridir. Ben kalktığımda evdeki herkes çoktan uyanmış kahvaltı edip çay içiyorlardı bile.
Beni neden uyandırmadınız kahvaltıya diyemedim tabi en az on defa kalk kahvaltı yap dediler ama sabahın uykusu işte tatlı rüyalardan uyanmak istemedim galiba.🙂
Kendi işimi kendim görecektim yani kahvaltımı yaptım çayımıda içtikten sonra bahçeye çıkıp zararlı otları biçtim.

20220625_185422.jpg

Güzel bir bahçemiz var bizim stres atmak için ve karmaşık geçen hafta içi günlerinden sonra bahçeye mutlaka girerim toprakla uğraşırım.
Bahçeyle uğraşırken zamanın nasıl geçtiğini hiç anlamıyorum.
Herkese tavsiye ederim sizinde bahçeniz varsa gidip uğraşın çok iyi geliyor gerçekten.
Bahçeyle işim bitiği zaman havada iyice ısınmaya başlamıştı zaten.
Maç akşam olacağı için daha zamanım vardı. Eve girip biraz kitap okudum daha sonra kpss konularına biraz çalıştım. Birazda dinlendikten sonra maç saati yaklaşmıştı zaten.
Arkadaşlarım beni aradılar beraber buluşup yola çıktık. Halı sahaya vardığımızda bizden önce oynayanlar vardı onların saatinin dolmasını bekledik

20220624_205603.jpg

Bizim saatimiz geldiğinde bizde saha girip takımları belirledik ve başladık oynamaya.
Maç çok çekişmeli gidiyordu karşı takım baya iyi oynuyordu bizi nefes nefese bırakıyorlardı. Benim pek iyi oynadığım söylenemez ama takıma ayak uyuduruyordum işte zaten yenildik.
Güzel bir müsabaka oldu.
Maç sonrasında fotoğraf çektik

20220624_205632.jpg

Daha sonra bizim komşu aynı zamanda yakın arkadaşım olan Ahmetle beraber sahadan çıkıp eve doğru gelmek için yola koyulduk.
Yolda bir markete uğrayıp içecek bir şeyler aldık sonra parka gidip biraz ordada oturup sohbet ettik.
Ahmet üniversite sınavına girmiş iyi bir puan yapıp üniversiteye gitmek için hazırlanan bir arkadaşım.
Sohbetimizi etikten sonra saat baya geç olmuştu kalkıp eve geldik.
Anlatacaklarım bu kadardı.
Yazımı okuduğunuz için hepinize teşekkür.
Sağlıcakla kalın.😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61436.95
ETH 3388.33
USDT 1.00
SBD 2.49