Doğum Günü

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese merhabalar sevgili steemit ailesi nasılsınız?iyisinizdir umarım.
Hepimizin yılda bir defa yaşadığı doğum günü olayı vardır. Bende yaşıyorum haliyle ama bugün kendim için değil sevdiğim bir arkadaşımın doğum günüydü.
Ona bir sürpriz yapmak istedik ve tabi sürprizler söylenmeden yapılır sizde bilirsiniz.
Önce bugün hakında sizelere biraz anlatmak istiyorum.
Sabah uykusu ne kadar güzeldir bunu sizde bilirsiniz.
Bende bu sabah hiç ama hiç uyanamak istemiyordum sabahın tatlı uykusundan ki kalkmaya mecburdum.
Alarm çalmaya başladığında hemen uyanıp gerekli ihtiyaçlarımı yapıp kıyafet , saç tarama vb dışarı çıktım.
Çünkü yapmam gereken işlerim vardı final haftasında olduğumuz için baya yoğun geçiyor.
Üniversite gittim sınava girdim ve tabiki her zaman ki gibi başarılı geçti diyebilirmiyim bilmiyorum sakıncalı biraz.
Sınavdan sonra bahçede arkdaşlarla otururken Mazlum arkadaşımız bugün doğum günüymüş e tabi bizde hemen kısa bir zamanda ama etkili bir sürpriz planı yaptık.
Akşam bize gelemsi için onu ikna etik.

IMG-20220606-WA0042.jpg

Kendisini önce içeri aldık gelip biraz sohbet ettik. Final sınavaları hakında konuştuk ve tabi bu arada mutfakta hazırlıklar yapılıyor ama Mazlum arkadaşımız bunun farkında değil dedimya adı üzerinde sürpriz olacak bu.
Işıkar birden kapandı ve mutfağın kapısından mumların ışığını görünce onun gözlerindeki mutluluğu gözümden kaçmadı tabi .
Hiç beklemediği apaçık ortaydı hazırlıksız yakalandı yani.
Daha sonra mumları üfledi pastayı kesip yedik. Tekrardan doğum günün kutlu olsun kardeşim.
Yazımı okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim:)
Sağlıcakla kalın

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 64136.37
ETH 2755.37
USDT 1.00
SBD 2.68