Doğa parkı

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese merhabalar sevgili steemit ailesi nasılsınız?iyisinizdir umarım.
Günlerden cumartesi yani hafta sonu. Ben arkadaşlarıma birlikte bugün çok güzel bir cumartesi yaşadım.
Dün gece baya geç uyuduğum için gündüz biraz geç kalktım. Dün gece film izlemek istedim. O sebebten dolayı zaman geçti sabah uyudum.
İzlediğim filmler birinci dünya savaşından sonraki ve savaş esnasında yaşanan insan pisikolojisiydi.
Gerçekten zor zamanlar yaşamışlar ülkeler arasındaki anlaşmazlıklar, geçimsizlikler, filimler beni baya etkiledi.
Sabah geç kalktım uyandığımda çoktan öğlen olmuştu zaten. Gidip simit poğaça alıp kendime güzel bir kahvaltı hazırladım tabiki yanında çayla birlikte.
Ev baya sıcak ve bunaltıcı olamaya başladı bende ne yapabilirim diye oturup düşündüm. Daha sonra arkadaşlarımı arayıp birlikte doğa parkına gidelimi diye sordum. Onlarda hemen kabul etti herhalde onlarda sıcaktan bunalmış galiba bilmiyorum.
Beraber toplanıp marketen kola ve çekirdek alıp yolla çıktık.
Oraya vardığımızda gölün serinliğini hemen hisetmeye başladık ağaçlık alanlar insanalar için piknik alanları vardı. Hafta sonu olduğu için baya kalabalıktı insanlar akın akın göle geliyordu. Bazıları kendilerini çimenliğin üzerine bırakıp uyumaya başlamışlardı bile.

Screenshot_20220604-220447_Gallery.jpg

Çok güzel bir yer eğer gelmek isteyenler olursa Adıyaman Gölbaşı dır gerçekten harika bir yer gelip görmeye değer bir yer herkese tafsiye ederim. Bizde baya yer bulmak için uğraştık bazıları geliyor bazıları gidiyor.
Baya bir dolaştıktan sonra sonunda kendimize oturup sohbet edecek bir yer bulabildik. Güzel bir zaman geçirdik.
Sohbetimizi edip kolamızı ve çekirdeğimizide bitirdikten sonra bizde kalkmak için toparlandık ve tabiki çöplerimizi de aldık.
Bazı duyarsız insanalar bunun farkında değil doğayı kirletiyorlar. Ve tabiki bunun bizim ve hayvanlar için çok zararlı ve kötü bir ortam bırakıyorlar. İnsanalar daha duyarlı olamaya davet ediyorum bu konuda.
Yazımızı okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim.
Sağlıcakla kalın:).

Sort:  

Hi, @salihkaplan,

Your post has been supported by @ngoenyi from the Steem Greeter Team.

Hello dear, a catch up vote for your introduction post has been given to this post. Keep being active

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 64136.37
ETH 2755.37
USDT 1.00
SBD 2.68