Baraj yolu

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese Merhaba sevgili steemit ailesi.
Nasılsınız? İyisinizdir umarım.
Bugün sabah erkenden uyanıp işe gitmek için kıyafetlerimi giyip hazırlandım çalıştığım İşte servis şoförü olduğum için erkenden uyanıp gidip personelleri toplayıp işe bırakmam lazımdı.
Akşamları iş yerinin aracını kendimle getiriyorum eve sabah uyanıp personelleri iş yerine götürmek için ben çalışıyorum yani servis şoförü çalıştığım iş bu. Hazırlandıktan sonra kahvaltımı yapmak istedim karnım açtı ama zamanım az olduğu için personelleri işe bıraktıktan sonra yapmayı düşündüm gidip personelleri evlerinden almak için yola çıktım toplam 6 personelimiz var her birinin evi ayrı bir yerde onun için zamanım kısıtlı.
Ben kapılarından almak için gittiğimde onlar çoktan kalkıp hazırlanmışlardı onları toplayıp ş yerine götürdüm ve orada bıraktım İş yerimiz de baraja yakın olduğu için onları bıraktıktan sonra simit ve poğaça alıp gidip baraj kenarında kahvaltı yapmak istedim orada kafede olduğu için Çayla daha iyi gider diye düşündüm sabah erken gittiğim için harika bir manzara vardı orada.

20220506_083022.jpg

Çok güzel çok güzel bir ortamdı Martılar havada uçuyordu sabahın erken saatleriydi hemen yanımda balık çiftliği vardı.
Orada güzel ördekler Vardı Hepsi renkli renkliydi insanlar Onları oraya özel getirip bırakmış kafe yani olduğu için dikkat çekmek istemişler çok güzel bir planda olmuş.
Sabahın erken saatlerinde Bu kadar güzel olacağını hiç düşünmemiştim onlara da biraz simit ve poğaçamdan vermek istedim simit ve Poğaçayı suya atar atmaz hepsi etrafıma üşüştü herhalde karınları aç olduğu için.
Şöyle bir suyun üstünden baktığımda suyun içinde hep çöpler vardı Ve bu da onlar için bir tehlike oluşturuyordu Sadece onlar değil suda yaşayan bir sürü hayvan için balıklar, yengeç, ördekler daha sonra bırakılmış balık ağları da gördüm orada balıklar gelip onlara takılıp ve onları da suyun içinde kaldığı için ağlara takılıp ölüyorlar insanlarımız bu konuda duyarsız suyun içi zaten bir sürü çöp doluydu ama her şeye rağmen yine de çok güzel bir ortam vardı

20220506_083054.jpg

20220221_124430.jpg

IMG_20211129_151946.jpg

Bu Balıkları da ben beslemek istedim ama ördekler buna izin vermiyordu simidi ve poğaça yatar atmaz hemen gelip yiyorlardı.
Daha sonra kahvaltımı yaptıktan sonra tekrar iş yerine gitmek için arabaya bindim tam arabaya binecekken Dünden kalan yemekleri gördüm arabanın içinde personellerin yiyip daha sonra arabada bıraktığı yemekler vardı onları da suyun içine atıp artık balıkların veya Ördeklerin hangisini yiyeceğini bilmiyorum senin için artık beslenmelerini istedim ekmekleri parçaladım onları niye bileceği kadar küçük küçük parçalara böldüm ve suyun içine attım yemekleri su kirlenmesin diye suyun kıyısına koydum ki ördekler gelip rahatça yiyebilsin.
Anlatacaklarım bu kadardı yazımı okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim sevgili sitemin Ailesi Sağlıcakla kalın.

Sort:  

Manzaranız güzelmiş

Evet teşekkür ederim

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclub5050

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge
Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 64136.37
ETH 2755.37
USDT 1.00
SBD 2.68