PAZAR GÜNÜMDEN BIR KAÇ KARE

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba Arkadaşlar,
hafta sonunuz nasıl geçtı ?
Benim hafta sonum gayet iyi geçti, Cumartesı günlerı bazen ehliyet sınavlarına geçiyorum, bu Cumartesi de Ehliyet sınavlarına geçtim, benım cumartesı günüm anlıyacagınız çalışarak geçtı, öylede olunca ailemle vakıt geçirmek için bir Pazarım kaldı, böylece sabah kalktım kışısel bakımımı yaptım ve aileme hazırlanmaları söyledim ailece hazır olduktan sonra Pazarın sabahı erkenden kahvaltı salonuna gittik.

IMG-20220515-WA0005.jpg

IMG-20220515-WA0005~2.jpg

Arkadaşımın biri dagda kı evinin altına bahçesıne kahvaltı salonu açmış, ailemi oraya götürdüm, ailecek oturduk açık havada kahvaltımızı ettık. Resimde gördügünüz gibi Bahçesı çimenlı, çimenlerın üstüne tahtadan ufak ufak kulübeler yaptırmış kulübelerın içinde iki bank birde Masa kurmuş bu kulübelerden bahçesıne bir kaç tane kurmuş. Bahçenin etrafı agaçlar ekilmiş ufak duvarın dibinde çocuklar için çok iyi burası istediklerı gibi bahçede koşup oynayabilirler, çocugum burda kaybolur birşey olur diye kimsede korkmaz rahat bir şekilde oynaya bileceklerı bir mekkan ve ailelerin çocuklar etrafta oynarken, koşuştururken rahatça kahvaltılarını sürdürebileceklerı bir yer.
Bu mekkan dagda temiz havada kurulmuş.
Böylece hem hayır etmış oldum Arkadaşıma, ve ailemle güzel bir kahvaltı yaptım. Sıparışımızı verdık ve çok güzel kahvaltı sofrası hazırlandı herşey mevcuttu bir eksik dahı yoktu fazlası vardı eksıgı yoktu, güzel bir kahvaltı sofrası kuruldu.

IMG-20220515-WA0002.jpg

Yeşıl zeytinimiz, Siyah Zeytinimiz, Zeytin salatamız, zeytınler Arkadaşımın kendi hasadından, yumurtada köyden organık, tuzlu yogurdu, humusu, salatalıgı, domatesı, sigara böregimiz, balı reçelı, bir kaç çeşıt peyniri, resimde gördügünüz gibi sofrada herşey vardı, çogu ürünleri Arkadaşım kendi yapıyor, ufak ekmekleride kendilerı pişiriyorlar.

IMG-20220515-WA0004.jpg

Kahvalti Sofrasında ne varsa hepsını tatım, sundugu herşey çok lezetliydi, o açık dag havasında dahada bir iştahım açıldı yemedigim tatmadıgım birşey kalmamıştı sofrada.

IMG-20220515-WA0003.jpg

Kışı başı 70 lira fiyat, bence çok uygun.
Güzel bir kahvaltımızı ettikten sonra orda biraz oturduk dagın temiz havasını soluduk birer güzel türk kahvemizi içtik, sohbet ede ede sabahımız bu şekilde güzel geçtı.
Bu dagın içinde kahvaltı yerinde iyi vakıt geçırdıkten sonra eve döndük ve evde dınlendık.
Bu pazarımı aileme ayırdım, hafta arası çok yogun oldugumuz için, hafta arası ailemle pek faaliyetim olmuyor genellikle hafta sonları vakit bulabiliyorum, çocugumla, eşimle ilgilene biliyorum.
Güzel başlayan Pazar günümüz, güzeligiyle de kalan saatlerimi dinlenerek bitirdim.

Iyi bir hafta geçirmeniz dilegiyle.
Yazımı okudugunuz için Teşekkürler.
Resimler bana ait.

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator08.

Zskj9C56UonWToSX8tGXNY8jeXKSedJ2aRhGRj6HDecqrjcqELSZaKnCDfp8xgDaMpFUZsS5MKKrJerGTcrSC5LRFDbQvYKum859A2s8wvSj7ckPi2g5.gif

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Ooo yer çok güzelmiş.
Bizim bahçeye de bu masadan yapılabilir.Çim ile.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62648.12
ETH 2562.87
USDT 1.00
SBD 2.74