Mayıs Portakalı/The diarygame betterlife

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba Arkadaşlar,
Nasılsınız iyimisiniz, ben yine yogunum, bugün ehliyet sınavlarına girdim bugün de pazar gününe denk geldı.
Sabah erkenden uyandım, ev halkını uyandırmamak için fazla ses çıkarmamaya dikkat ettım, elimi yüzümü yıkadıktan sonra hazırlanıp işe gittim. Bütün gün sınavdaydım, sınav yerı Anneme yakın oldugundan öglen molasında Anneme geçtım orda öglen yemegımı yedım ve ordan yine ehliyet sınav yerıne gittim işime devam ettım, giderken bahçedekı portakaların toplanma zamanı gelmış oldugunu gördüm, işim bitince mutlaka koparmam lazım.
Sınavlar bitince bahçeye geçtım, bizim Portakal agacımız var Portakalar bu ayda toplanıyor, gitim acele acele Anneme Portakaları kopardım.

IMG-20220703-WA0007~2.jpg

Bu Portakalar Mayıs Portakalı, çok tatlı sulu Portakalar, bir büyük kase kopardım, Anneme bıraktım oda çok sevindi.

IMG-20220627-WA0004.jpg

Bu yukardakı gördügünüz resimde Portakal agacımız, bu Portakal agacı verdıgı meyvelerı Mayısta toplanmaya başlanır ben yaz Portakalı derim bu Portakal agacına, Mayıs Portakal agacı derlerde kalanları da bunlar son şimdi topladım artık kısmet seneye.

IMG-20220703-WA0006.jpg

Bol Vitamin C işte ilaçsız organık Portakal lar. Anneme Portakaları kopardıktan sonra üstüm başım tabiki haliyle tozlandı, eve gittim hemen duşumu aldım, hem bütün gün arabadaydık havalarda sıcak, klıma da arabada saglıksız bir açıyorduk bir kapalı tutuyorduk haliyle birde terledım.
Portakal agacın birde tozu eklenınce tamamalandı üstüm, başım.
Evde duşumu aldıktan sonra, yemek yedım koltuga geçtım uzandım, sizede bu yazımı hazırlıyorum şimdi, birazdan TV izlerim haber dinleyım biraz dünyada neler oluyor bakalım, koşturmaktan habersız kalıyorum bazen. Şimdi kızımda rahat bırakırsa tabii bende bütün gün evde olmayınca ilgi alaka beklıyor, ya oyun ister yada kendi filmlerınì izlemek ister Allah saglık versın bu çocukların istegıde bitmez, bu hafta sonuda onunla ilgilenemedım inşallah gelecek hafta sonuna onu gezmeye götürüm artık. Bende de hiç belli olmuyor, illakı bir işim yada yapacak birşeyler çıkıyor. Bazen ailemle pek plan yapamıyorum, okular tatile girdi ben daha giremedim koşturmaya devam bunada şükür. Bir kaç hafta daha yogunum, şu kayıt işlemleri daha bitmedı buda bıtımı rahatlarım. Kızım odasında oyalanırken bende hemen fırsat bu fırsat bir Haberlere yönelım😀 size tekrardan iyi akşamlar dilerim, yazımı okudugunuz için teşekkür ederim. Resimler bana ait.

Sort:  

Allah kolaylık versin öncelikle🙏 benim oğlumda taze sıkılmış portakal suyunu çok sever, bu konuda şanslısınız, yazın bile portak toplayabiliyorsunuz.

Çocuklar ah çocuklar, bütün dertleri ilgi beklemek, ne kadar yorgun olduğunuzu bilmezler, oyun isterler 😊 ama onalrıda anlamak gerek, şimdi çocuklar mallesef evden dışarı çıkamıyor, zamanında bizler eve girmezdik.

Şimdi en güzel çağları, fırsat bulup herzaöan ilgilenmek gerek, ama ihmal ediyoruz.

 2 years ago 

Teşekkür ederim, Allah cümlemize kolaylik versin. Bu yaz Portakalı.
Bu zamanda çocugunu dışarda bırakamasın, elimden geldigince ilgilenmeye çalışıyor insan, ama bütün gün koşturmamaktan insan artık akşam yorgun düşüyor, hafta sonu bayram günlerimi ailemle geçirebilecem. Yorumunuz teşekkür ederim 🙏

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Bu portakal çok lezzetli oluyor.☺️

 2 years ago 

Bayada sulu.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62555.95
ETH 2435.55
USDT 1.00
SBD 2.64