MANZARA MUHTEŞEM

in Steemit Türkiye2 years ago

Iyi akşamlar Arkadaşlar,
koşturmaktan zamanın nasıl geçtigini farketmiyor insan, baya olmuş yazı yazmamışım,bazen kendime zaman bulamıyorum. Siz nasılsınız, günleriniz nasil geçiyor ?
Ben arada bir ev bakıyorum daha uygun birşey bulursam yatırım amacıyla almaya niyetim var. Bir müstakil, bir ev buldum Manzarası muhteşem, ev yeni tadilat yapılmış genış bahçesı var.

Screenshot_20220815-205951_WhatsApp.jpg

Sadece bu Manzara için alırdım, evin arkası dag ön tarafi deniz, deniz ayaklar altında Manzara on numara sandalyeni koy otur denizi izle mükkemel bir yer.
Kafa dınlemek için süper bir yer.

Screenshot_20220815-205841_WhatsApp.jpg

Ev dört tarafı agaçlarla çevrili, güzel bir bahçesı var yeri güzel, suyu elektrigi baglı.

Screenshot_20220815-205853_WhatsApp.jpg

Evin etrafında zeytin agaçları, meyve agaçları var. Sessiz, Sakın bir yer denize 300 metre mesafesi var.

Screenshot_20220815-205920_WhatsApp.jpg

Balkonu geniş bir ev. Gelelim pürüzlere, bu evi Emekli bir amca 25 sene once yapmıs evin tadilatini yeni yapmış şuan resimlerde gördügünüz eve ve bahçeye 85 bın dolar istiyor, en kötü tarafı bu evin tapusu yok, pürüz bu, 2b tipine giriyor yani 2b ilerde tapu çıkar ama 2 yil ama 10 yil buda biraz kumar gibi çikarsada tapu ilerde birde devlete mecbur 100 ile 200 bin arası ödeme yapmak mecburi.
Güzel Manzara fiyat duyunca bozuldu tapu duyuncada tamamiyle bozuldu😀
Arkadaşlar bu 2b tipi evler çok sanırım. Daglarda, demek ki isteyen bir yer seçip oraya birşeyler ekiyor, vergisini ödüyor yıllarca sonra tapu çikabilir diye bekliyor, sanırım bu amcada öyle yapmış 25 yıl önce yapmişsa evi 25 yil beklemiş tapu çıksın diye bilemicem de aklıma başka türlü düşünecek birşey gelmiyor. Bendemidaga çıkıp bir güzel yer arayım zeytin agacı dikim vergisini ödeyim bahçem olsun :) belki ilerde tapu çıkar ilerde satarim 😀.
Şaka bir yana yapanlar varmış.
Tapusuz evde alınmaz, birse fiyata yüksek.
Az parada degil hadi tapu çikmadi gitti paralar alınmaz.
Öyle bakıyom evlere bazen Arkadaşlar ev arsa arıyor onlarada bakıyorum, köyde görevimi yaptigim yerde bag bahçe ev satan oldumu haberim oluyor gidib bakıyorum. Bakmaya devam edecem belk uygun birşey bulurum :) bu zamanda da biraz zor gerçi ya, neyse herşey nasip diyelim, size iyi geceler dilerim.
Yazımı okudugunuz için teşekkür ederim.
Resimler bana ait.

Sort:  

Evin manzarası gerçek çok güzel, ama dediğiniz gibi 2b oldupunda tapu işleri sıkıntı, fiyat olarak yüksek meblalar ile tapusu olmayan bir yere yatırım yapmakta gerçekten büyük sıkıntı olur. :)

Umarım dah iyi ve güzel bir yer bulursunuz.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61696.14
ETH 3401.11
USDT 1.00
SBD 2.52