GÖL VE BONCUK YENI ÜYEMIZ

in Steemit Türkiye2 years ago

Günaydin Arkadaşlar,
Nasılsınız, iyimisiniz ? Bu geçen haftamdan size bahsetmek istiyorum. Ben rutin bir şekilde okula ev arası mekik dokuyorum, tatil olsada hafta arası benim işlerim var okulda, bitmeyen işler, Çarşamba günü işimi bitirdikten sonra, Arsuzda benim okulumdan dört kilometre uzaklıkta bir şelale göl keşfettim, içinde de yüzdüm su berrak ve buz gibydi. Arsuzda böyle bir yerın var oldugundan haberim yoktu suyun berraklıgı ve dagdan suyun akışı beni büyüledı, bu gölün içinde yüzmek çok iyi geldı, hep denizde yüzmeye gidiyordum bu gölde yüzmeyı daha çok begendim.

Screenshot_20220721-083838_Instagram~2.jpg

Dagdan inen suyun berraklıgı ve gölün ter temiz suyu paha biçilmezdı, niyetim bir daha oraya gitmek var, bundan sonra yüzmek için yolum buraya çok düşer.
Dünde köyde bahçelerı dolaşırken bir bahçede bir sokak Kedisi yanıma geldi, bana bakarak miyavlayıp durdu, dayanamadım beraber eve getirdim, orda sokakta birakamazdim, tekti,ilk onu Veterinere götürdüm, iç Parazit, dış Parazit, aşılarını yaptırdım, Veterinerden çıkıp Kedi Tuvaleti ve yaş mama, kuru mama aldım, kaldımı kapları onlarıda aldım köydekı evimize götürdüm biraz toparlansın, bahçeye indirim diye düşünüyorum.

Screenshot_20220722-180653_WhatsApp.jpg

Ismini boncuk taktık, kedimiz gözleri kocaman yüzü ufacık, rengi beyaz birazda gri renklerı var. Çok tatlı birşey.

IMG-20220722-WA0010.jpg

Biraz sersem yazık sanırım aşı Boncugu etkiledi. Kızım çok mutlu oldu, Annem pek memnun degil di, evde kedi beslenmesinden yana olmadıgından,
alışır ama bence, olmasada evde Bahçede yerimiz var orda bırakırım, bakarım ona.

IMG-20220722-WA0008.jpg

Tuvaletinide hazırladım, umarim etrafa yapmaz tuvalete kuma alışması lazim, etrafa yaparsa işimiz iş, kumuna alışırsa çok iyi olacak , etrafa pisletirse Annem evin içinde barındırmaz Annem temizlik konusunda çok titiz dir.

IMG-20220722-WA0007.jpg

Sersemlıgı üstünde yazık, birazda ürkek, herşey yabancı ona şuan, aşı olurken çok uysaldı, Boncugun aşılarına, kumuna, Kaplarına tuvaletıne ve Mamalarına tam tamına 500 lira ödedim, ama olsun sokakta kalmasın bizde onu sevecek, okşuyacak, yemegını verecek yegenim ablam ben kızım var, bakımını üstleniriz.
Dışarda bu sıcakta telef olmasın daha 3 aylık Anneside ortalıkta yoktu. Ona iyi bakacagımızdan eminim.
Size iyi hafta sonları diliyorum.
Yazımı okudugunuz için teşekkür ederim.

Resimler bana ait.

Sort:  

hadi kedin de oldu :)))

 2 years ago 

su cok güzel

Congratulations, your post has been upvoted by The Team Industrial Seven.
We support posts using the @Steemcurator06 account.
Keep typing thediarygame and using the thediarygame tag
Have a nice day.

CATEGORIESREMARKS
Plagiarism0% (100% steemexclusive)
BidbotsNO
Club Status100✔
Percentage Vote50%

Curated by @ispin

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61609.18
ETH 3390.27
USDT 1.00
SBD 2.48