Atımız, Denizimiz 24.01.2022

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Arkadaşlar,
bilindigi gibi Okullar Tatil, ama ben Okulun Müdürü olarak yine de yogunum ve Okula gitmek zorundayim.

Screenshot_20220125-101518_Photos.jpg

Sabah erkenden kalkıp kahvaltımı etmeden ev halkını uyandırmadan hazırlanıp yine yollara düştüm.
Yapmam gereken o kadar çok kagıt işlerim varki ve boyanması gereken iki sınıf var. Ilk etapta yolda giderken sipariş ettıgım boya yı aldım.

IMG-20220124-WA0001.jpg

Yolda giderken Denizimizin güzelliginin Fotografını çektim, sizlerle paylaşmadan olmaz.

Boyaları okulumuza götürdüm böyle işleri Tatil olunca anca yapabiliyoruz.
Gereken ve acil olmayan Tamirat ları hep Tatil de hallede biliyorum.

IMG-20220124-WA0000.jpg

Deniz ve Gökkuşagı onuda çektim, muhteşem bir Görüntü vardı ve hava bugün çok güzeldı.

Işlerımı halletikten sonra, köyde Ata binme firsatım oldu. Gerçekten herkese tavsiye ederim. At sporu, Ata binmek kalp damar, hem kas gelişimini sağlandıgı söylenır.
Üstelik her yaştaki insanın rahatça başlayabileceği bir spordur. Binicilik, kan dolaşımını ve solunum sistemini iyileştirdigi kanıtı çoktur. Düzenli bir şekilde binicilik sporunu yapan kişi de duruşu düzelirmiş, denge ve koordinasyonu gerçekleşirmiş, Egitimi aldınız derseniz hayır almadım.
Atın üzerinde olmak ve özgürce koşmak tarif edilemez bir mutluluk verıyor.
Çok okumuştum zihinsel ya da fiziksel engelli kişi atlarla terapi görerek çok daha kaliteli yaşam koşullarına sahip olmuş.

Ata binmek temiz havada olmak stresimi alıyor.
Bu kadar işimin arasında bunu kendime ödül olarak görüyorum, kendimi böylece ödüllendirdim.

Okudugunuz için Teşekkürler.
Resimler bana ait.

Sort:  
 3 years ago 

Teşekkür ederim.

 3 years ago 

Her gün bu güzel manzarayı görmek ne güzel... Bizimlede paylastiginiz icin tşkler

 3 years ago 

Okudugunuz için ve yorumunuz için ben teşekkür ederim.

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda aktif olarak destek verdiğiniz için teşekkürler. Kaliteli seçilmek için belirlenen kuralları takip ediniz. bu oylamadan sonra kaliteli gönderi yazınız.
gönderilerinizde #tr etiketini kullanmaya özen gösteriniz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62405.22
ETH 2436.36
USDT 1.00
SBD 2.62