ARENA SİRKİ

in Steemit Türkiye3 years ago

Screenshot_20211204_200616_com.huawei.himovie.overseas.jpg

Screenshot_20211204_200539_com.huawei.himovie.overseas.jpg

Screenshot_20211204_200528_com.huawei.himovie.overseas.jpg
Arkadaslar bolgemızde bu hafta ilk kez bir sirkin geleceği soylendı ve insanlara bedava bir bilet dagıtıldı pandemi suresince yada once sinde hıc, bılmedıgım ıcın yada gitmediğim ıcın dırek cocuguma verilen bileti yırttım cunku aklıma sirk denilince hayvanların işkence gordugu insanları, eğlendirmek İcin hareketler yaptırıldığı cadırlı buyuk yerlerde aslanların kursların atların oldugu bir organizasyon geldi. Tesaduf bu ya aldım yırtık bıletı elime orda bir telefon numarası aradım sirki bnaa bu sirkte hayvan yok denilince bugun cıkıp cocugumla birlikte Asya dan gelen bu sirke gıttım ve cidden cok memnun kaldım tum sirk spor jimnastik neden, faaliyetlerinde insanın yapacagı tum akrobatık hareketleri kapsıyordu arada palyocalar tam, bir karnaval havasında gectı ve cok memnun ayrıldık. Sozun ozu su ki on yargılı olmamak en dıgrusu size bugunden bir kac kere bırakıyorum buraya herkeze cok tesekkur eder keyifli bir hafta sonu diliyorum.

Sort:  

Iyiki gitmişsin, Akrobatik leri izlemek bazen şaşırtıcı oluyor, nasil yapabiliyorlar diye, tabii ki çekirdekten yetişme çogu.

 3 years ago 

Gercekten cok ii di

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62094.36
ETH 2436.39
USDT 1.00
SBD 2.50