MOTOR SEVDASI

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Iyi akşamlar Arkadaşlar,
bugün işim yoktu Pazar günümü iyice degerlendirdim sabah uykumu aldıktan sonra kalktım elimi yüzümü yıkadıktan kahvaltı ettım, kahvaltıdan sonra ilk olarak Motor bakmaya gittim iki tane buldum bir Beyaz renkte, digeri siyah renkte.
Bugünümü niyetlendim kendime Motor bakmak olacak, şehir içi gezmeye Motorla dolaşmaya çıkmak istiyorum, Arabayla şehir içinde Benzin yakmanın bir alemı yok, Benzin fiyatlarıda başını almış gidiyor yolar kalabalık, park sorunu yaşıyoruz, şehir içi arabaya gerek görmüyorum niyetim varda bakalım artık iki seçenegim var bir siyah Motora baktım birde beyaz renginde olan bir Motora oda fena durmuyor.

IMG-20220724-WA0010.jpg

Yukarda gördügünüz bu siyah Motoru denedim, hoşuma gitti, tam olarak karar veremedım, beyaz Motorda hoş duruyor,
Siyah Motoru deneme fırsatim oldu, Beyazı daha denemedim. Ikiside 125 ccm , bu Motorlar A1 ehliyet ile sürülebiliniyor, şehir içinde 125 cc motorlar kullanımı çok rahat oldugundan 125 ccm tercihim, kullanımı hem de şehirdışında hemde şehır içinde kolay.

IMG-20220724-WA0008.jpg

Bu Motorların fiyatı normalde 105,000 bin ile 108,000 bin lira arası, şöyle diyelim hemen hemen 30422 steem.
85,000 bine alma imkanım var 85, 000 bine (24285 Steem) Motoru bana vermeye hazır satıcı. Bir bisiklet olmuş 7000 ( 1971 steem) ile 9000 (2535 steem ) bin arası herşeyin fiyati çok uçtu neye elimizi atsak pahalı.

Bugün de yolda buldugum kediyle ilgilendim, baya rahat aşıdan dolayı pek iyi degildi ama şimdi kendine geldi, canlandı iyice evin içinde bir köşeden o bir köşeye koşturuyor.

Screenshot_20220724-180913_WhatsApp.jpg

Keyfi yerinde sandalyenin üstünde uyudu yamuk bir şekilde iyice sandalyede yayılmış, baya mutlu oldum öyle görünce kendini iyi hissetiginin kanıtı, böyle bir uyuma görmedim hiç 😁

Screenshot_20220724-180911_WhatsApp.jpg

Kedimiz iyi şükür, kumunada hemen alıştı etrafada yapmadı, bundan sonra sokakta yemek aramicak, içecek su aramicak herşeyı ayagına gelcek ve sevgi görecek, aşıları devam edecek, iç dış parazit için tedavilero bundan daha iyisi olamaz bir Kedi için, istedikleri bir kap yemek bir kap su ve sevgi, bu kadar, ilgi alaka. Pazarımın bir bölümü Motor bakmakla geçti, diger bölümüde Kedimizle ilgilenmekle :)

Paylaştıgım Resimler bana ait, okudugunuz için teşekkür ederim.

Sort:  

bende beyaza bayildim cok güzel görünüyor

 2 years ago 

Karar veremedım daha :)

 2 years ago 

Motorla cok dikatli ol cok tehlikeli

 2 years ago 

Evet, dogrudur.

Siyah motora bayıldım .
Kediniz hayırlı olsun ☺️

Bende Beyaz Motora 😊.

 2 years ago 

beyaz bencede yakisior kedide beyaz tam olur

 2 years ago 

Tesekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61696.14
ETH 3401.11
USDT 1.00
SBD 2.52