übermenschlich-üstinsan kitap okuma listesi. // @pygmalion34 27.01.2022

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)


Selamlar,

Üniversite sınavlarım olduğu için aranızda pek olamıyorum, vakit bulduğumda sizlerle tekrardan olacağım.

Bugün sizlere kitap okuma listesini (benim adlandırdığım üstinsan kitap listesi) paylaşacağım.
Kendim böyle adlandırdım çünkü listenin içeriği güzel ve bilgi donanımlı bir liste. Beyin açıcı ve din, felsefe, siyaset vb. tarzında içerik barındıran bir kitap listesi.

üstün insan liste..png

Photo Source: @pygmalion34

Listenin içeriği bence çok zengin.
İlgisini çeker veya okumak isteyen arkadaşlar için hazırladım.
Listeyi link olarak almak isteyenler ( paylaşabilirsiniz ücretsiz :) ) için: https://www.docdroid.net/XCa6Q5M/ustun-insan-liste-pdf

--Kitapların bazı PDF'leri mevcut eğer imkanı olmayan veya kitapları bulamayan arkadaş olursa ulaşabilirler.

Gmail: [email protected]

Herkese iyi okumalar ve keyifli günler dilerim.
Sevgi ve saygılarımla.

ZiryanS.

About me


blog çizgim.png

Sort:  

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda aktif olarak destek verdiğiniz için teşekkürler. Kaliteli seçilmek için belirlenen kuralları takip ediniz. bu oylamadan sonra kaliteli gönderi yazınız.
gönderilerinizde #tr etiketini kullanmaya özen gösteriniz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61232.75
ETH 2977.74
USDT 1.00
SBD 3.60