Steemit -Türkiye Yarışma #7 Steemit Platformunun Size Kattığı Güzel Duygular Nedir? | @pygmalion34 | 05.09.2021

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)


Merhaba Sevgili Steemianlar,

Yarışmaya katılmaktan ziyade uzun zamandır böyle bir şeyi paylaşamadığım ve şimdi karşılaştığım bu içerikle buradaki duygularımı blokzincirde bir anı olarak bırakmak istiyorum.

Bundan 7-8 ay önce ders çalışırken ve tabii öğrenci olduğum için öğrencilik dışında ekstra bir işim yoktu.
Fakat daha sonra araştırmalar peşine düşerek blokzinciriyle tanıştım. Ve tabii blokzincire dayanan platformların varlığından haber oldum.

Steemit ise bunlardan ilki.
Blokzincir ve Steemit'i detaylı bir şekilde araştırarak bu platformda bir kayıt oluşturmuştum. Tabii ekstra bir kazanç sağladığını görünce şahsen bu fırsatı kaçırmayarak daha çok araştırmalar yapmıştım.

Blokzincire dayandığı için başlarda sisteme alışmak zordu; zamanla diğer kullanıcılar olsun sistemdeki kullanım kılavuzları olsun bunları detaylı şekilde araştırarak yeni şeyler öğrenmeye çalıştım.

Fakat yine de sistemden yeterince kazanç sağlamadığımı gördüm ve diğer kullanıcıları görünce fazlasıyla platformdan kazandıklarını gördüm.
Tabii bunun arkasında basit bir şeyler olmadığını düşündüm ve öyleydi. Sonuçta kullanıcıların çoğu burada 4-5 yıllık bir serüvenlerinin olduğunu ve burada bir yatırımlarının var olduğu bilgilerine ulaştım.

Bu bilgilere ulaşırken aslında kendimi de platformda geliştiriyordum.
Burada toplulukların olduğunu ve topluluk destekleriyle kullanıcılara destek verdiklerini görünce birçok toplulukta yazılar yazmaya ve oradaki insanlarla tanışmaya başladım. Bunlar zaten benim için önemli şeylerdi çünkü buraya gelip kolay kazanç sağlamayacağını da öğrenmiştim.
Tabii buradaki sistemin işleyişinde aktiflik, arkadaşlık, sisteme yardımcı olmak veya topluluk yöneticileri ile iletişimde olmak gibi önemli şeyler yatıyordu.

Daha sonra ise bir Türk topluluğu aramaya başladım; ve nihayetinde şuan ki Türkiye topluluğu olan bu toplulukta 7 ay önce yazılar yazmaya başlayarak burada varlığımı hissettirmeye başladım. Burada @e-r-k-a-n , @ylcn, @habercitr, @svm038 ve diğer değerli insanlarla tanıştım. Zaten topluluğumuzda ki aktif Türk sayısı azdı.
Demek istediğim şu ki temelleri mi ilk bu Türk topluluğunda attığımdı.
Burada bu güzel insanların yardımıyla sistemi daha çok öğrenmeye alışmıştım. Hiç ayırt etmeden insanlara ettikleri yardımları ve bana da aşıladıkları bu şeyleri görünce onlara bağlılığım daha çok artmıştı.

Çünkü burada birçok bilgiye sayelerinde ulaştım. Bir bilgiden diğer bilgilere ulaşıyordum. Bu da beni sevindiriyordu.
Sevindiriyordu çünkü burada kazanç sağlamanın yolu bu bilgi ve birbirimize olan bağlılığımızdan geliyordu.

Zamanla birçok Türk kullanıcısına ulaşıp topluluğu yükseltme hedeflerimiz olmuştu ve bir çok Türk kullanıcısını Steemit Platformuna getirdiklerini söyleyebilirim. Bu beni mutlu ediyordu. Çünkü diğer insanların da buradan kazanç sağlayıp keyifle plarformda olmalarını istiyorduk.

Steem-Sbd, Steem Power gibi temel ana kaynakların nasıl elde tutulacağı yükseltileceği öncelikli görevimizdi. Yani bir nevi platformda Steem Power yaparak burada güçlenmemizi sağlıyorduk.
Çünkü sistemde Steem Power yapmak önemlidir. Steem Power yaparak hem kendi kazancınızı sağlıyor hem de topluluktaki arkadaşlarınıza fayda sağlıyordunuz.

Bugün zaten buradaki çoğunluğun olması ve birçok başarılı şeylerin arkasında bu güzel insanların olduğunu söyleyebilirim. Sistemdeki önemli değerlerden biri de birbirimize olan desteğimizdi.
Hepsine teşekkür ediyorum.

Bundan 7 ay önce topluluğumuzla Sanatçı Alpay ve MFÖ grubunun ortak bir şarkısıyla buluşmuştum. O günden bugune kadar bir çok şeyi öğrenerek geldiğim için çok mutluyum.
image.png

Aslında kazançtan çok bu bilgilere ve deneyimlere ulaştığım için seviniyorum. Blokzincir gibi bir teknolojinin varlığından haberdar olmuş ve bu teknoloji ile neler yapılabilir gibi araştırma serüvenlerim oluşmuştu.
Onun yanında içeriklerimde öğrendiğim bilgileri paylaşmak hoşuma gidiyordu.
Tabii bunun yanında Sanat'a olan aşkım vazgeçilmez. Sanat eserleri olsun kitap analizleri olsun bu tür aktivitelerimi insanlarla buluşturmak beni platformda ileriye taşıyor ve burada kalmamı sağlıyordu.

Ayrıca platformda küratör ve yatırımcı insanların üyelere iş fırsatı sunduğunu duyunca hoşuma gitmişti. Yani buraya gelen insanlar için iş fırsatı bile doğuyordu. Projesi olan insanlardan tutun platform için küçük yarışmalar düzenleyen insanlara kadar birçok güzel fırsatlar oluyordu.

Benimde Yarışma düzenleme deneyimim olmuştu. Steem Okullarında bu yarışma fırsatını yakaladığım için hem platform üyelerinden hem küratör desteğini almıştım. Bu da bana güzel bir duygu ve deneyim yaşattırmıştı.
Belki de platform için güzel bir etkinlik düzenlemiştim. :)
Bu steemcurator'ün ilgisini çekmiş olmalıydı. Ayrıca Steem Okullarının kurucusu Dobartim'in de katkılarının çok olduğunu söyleyebilirim.

steemmm.png

Steemit'te İlk Yarışma Etkinliğim.

Etkinliğimin içeriğini görmek isteyenler için link bırakıyorum. 7-8 gün süren bu yarışma serüveni bana güzel deneyimler yaşattı. Bu deneyimlerle güzel bir kazanç sağlamam beni mutlu etmişti.

Platforma katkı sağlamak için güzel bir macera diyebilirim.
Ayrıca son zamanlarda kendi topluluğumuz için güzel planlar düzenleme maceram vardı fakat günlük hayatta olan öğrenci oluşum ve diğer işlerim bu maceraya biraz uzak kalmaya engel oluyor. Fakat bu buradan ayrılmama engel değil.
Çünkü burası benim için önemli bir yer. Yazma serüven ve deneyimlerimi burada yaşadım ve burada bir kazanç sağladım. Bunları terk etmek istemiyorum.
İleri de bunları daha da yükseltmek ve burada güzel işler yapmak için hala içim deli dolu.
Steem Blokzincirini geliştirmek ve bu teknoloji ile neler yapabileceğimi veya en azından bunu deneyerek bu deneyimi elde etmek isitiyorum.

Benim serüvenim şimdilik bu kadar.
Yarışmadan ziyade duygularımı ve buradaki işleyişin aslında deneyim ve birliktelikten yana olduğunu söylemek için bunları derlemek istedim . :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim, Bol deneyimli ve güzel günlere.
Saygılarımla.
ZiryanS.

About me


blog çizgim.png

Sort:  

Teşekkür ediyorum :))

 3 years ago 

Yarışmada başarılar 🤗

Teşekkür ederim :))

Her zaman için çalışkan biri oldun :) bu platformda beraber güzel işler yaptık, inşallah yapmayada devam edeceğiz :) topla gel kendini topluluk seni bekliyor :)

Teşekkür ederim abim, var olun.
Hep birlikte yine güzel işlere İnsallah :))

 3 years ago 

güzel :)

Teşekkür ederim :))

Kardesim yeni farkettim yazini.Cok guzel olmus eline saglik ve tebrik ederim 👏👏👍

Çok teşekkür ederim abim, var olun. :))

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Steemit-Turkiye topluluğunda aktif olmaya devam ediniz. Duyurulardan ve kurallardan haberdar olmak için resmi hesabı takip ediniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57687.08
ETH 2333.23
USDT 1.00
SBD 2.36