Dinlediğim Parçalar.. - Songs Listened to.. | | Rock, Blues & Jazz | @pygmalion34

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)


Merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlere dinlediğim müziklerle tanıştıracağım.
Genelde Rock Blues & Jazz parçalarını dinlerim. Bazen de klasik müzikleri dinlerim. Klasik parçaları genelde sakin bir kafada dinlerim. Fakat Rock parçalarını her türlü kompleks şeklinde dinlerim :D

Evet başlayalım;

1 - Pink Floyd - Wish You Were Here


Youtube channel:chartrand

Hem söylenilmesi hem de çalınması güzel olan akustik bir parça.

blog çizgim.png

2 - David Bowie – Space Oddity


Youtube channel:Pilli Bebek

Pilli Bebek grubunu dinlemeyen yoktur diye düşünüyorum. Bu akustik parçayı çok seviyorum. Cem Kısmet'in harika sesiyle.
blog çizgim.png

4 - Melancholy Man


Youtube channel:Gabriel Carrillo
blog çizgim.png

Ve son parçamız ise Merhum Yavuz ÇETİN'den.
6 - Yavuz Çetin - Sadece Senin Olmak


Youtube channel:MEYPOM

Yavuz ÇETİN benim için çok özel bir insan ve profesyonel gitar çalan bir sanatçı. Kendisi intihar ederek yaşımına son vermiştir. Geriye ise bizlere miras bıraktığı parçalar kaldı. Değeri bilinmeli olan özel bir sanatçıydı. Kendisini saygı ve sevgiyle anıyorum.
blog çizgim.pngblog çizgim.png

Bugünlük sizlere bu değerli parçaları tanıştırmak istedim. Daha çok parça var onları da sizlerle buluşturmak için bir liste oluşturacağım. :)
Saygılarımla,
ZiryanS.

About me


blog çizgim.png

Sort:  
 3 years ago 

Yavuz Çetin gerçekten çok çok iyi bir gitaristti. Şarkılarında ki gitar sololar müthiş.

Kesinlikle öyle Hocam.
Benim dışında da dinleyenleri görünce mutlu oluyorum. Gelmiş geçmiş en iyi gitaristin değeri bilinmemesi ne kadar üzücü olsa da bıraktığı mirası sahiplenmeliyiz.
Saygılarımla. :)

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda paylaşım yaptığınız için teşekkürler. arkadaşlarınızı davet ediniz . Lütfen bu oylamadan sonra Kaliteli gönderi yazmayı unutmayınız. Resmi hesaptaki kuralları okuyunuz. Aktif olmaya devam ediniz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63740.26
ETH 2618.46
USDT 1.00
SBD 2.79