Çocuk Üzerine Şiir..

Çocuk

Ve sen
Gözlerini aç.
Siyah ve minik gözlerin
Kalbim..

Ürperdin çocuğu.
Kalbimin ipleri.
Usulca kapattın
Açtığın gözlerin.

bir an için bize tüm kederi unutturdu.
Sonra rüyalara başladım
Bağışla ama ...
Senin yerine senin için
Hayal ettim..

Bu bir film şeridi gibi
Doğduğun andan itibaren
Ölene kadar çocuk.
Hepsini ben tasarladım ...

Hayal ederken ve söylerken
Sessizce parçalandım ..

Her şey birbirine zıttı
Tek bir gerçeklik ..
sadece bir gerçeklik aynıydı
Çocuk!
İkimiz de anneni sevdik ...

mXkfdToSwHy1F6xC7iNTTfvCRrDG4bHpLQDydL8vnym8nvpBRGLDjCZSRLrzdVuLhxC6RKatFrxdu7M5QqzvsYRXUpbft82rZqyaL5Rxa.png

Bugün sizlerle günü şiirle kapatayım, umarım beğenirsiniz :))
Sevgiler ve saygılar :))

Sort:  
 4 years ago 

kaleminize sağlık.teşekkür ederiz

rica ederim hocam, liseden beri üstüne eklediğim bir şiir; devamı için uğraşacağım :))

yüreğine sağlık kardeşim

teşekkür ederim abi :))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62904.22
ETH 2571.38
USDT 1.00
SBD 2.76