Bugün ne yaptım?

in Steemit Türkiye3 years ago

IMG_20211216_204738.jpg

Merhaba steemit ailesinin değerli üyeleri. Bugün yine yoğun ve yağmurlu bir güne başladım. Neyseki sabah yağmura yakalanmadım. Çok soğuk olması dışında iş yerinde hararetli bir çalışma yaptık. Yıl sonu işlemleri ve son ödemeleri stokları kontrol ettim. 10 gün kadar devam edecek gibi görünüyor. Herneyse biraz çay kahve keyfi yapacak zamanımız oldu. Eve dönerken malesef yağmura yakalandım. Biraz ıslandım. Eve gelince sıcak sıcak börekleri yiyince yağmur soğuk aklımdan çıkıp gitti. Biraz ailemle sohbet falan ettik. İyi bir akşamdı. Günü böylece bitirmiş oldum...

Sort:  
 3 years ago 

Börek efsane duruyo 👍🏼

 3 years ago 

Aynen öyleydi.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62134.47
ETH 2417.18
USDT 1.00
SBD 2.54