Trafik kazam ve yeni kurallar 🖐️

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar sizlere talihsiz başımdan geçen kaza ile ilgili bazı bilgiler vericem

17.07.2021
Tarihinde eşimle nöbetçi eczaneye giderken bana kırmızı kontrollü yanar iken sağ tarafımdan gelen şahsa sarı ışık yanıp sönüyordu ben sağıma soluma baktım ve yola devam eder iken eşimin kolumu sıkmasıyla sağa baktığımda süratli bir şekilde Skoda Fabia markalı araç bize aniden çarptı biraz savrulduk hava yastıkları felan açıldı direk tek korkum eşimdi çünkü gebe olduğu için bebekten korktum araçtan bizi indirdiler ve eşime sarılarak sende bişey var mı sorularıyla eşime sorular sordum Allah'tan eşim ve bebeğimizde görünürde bir sıkıntı yoktu olay sonrasında bana çarpan aractaki şahısların alkollü olduklarını farkettim ve polis çağırdık onlar 3 kişiydiler biz ise sadece eşimle bendim adamların ağzından küfürler havada uçuyurdu polisler felan geldi bize saldırmaya kalktılar ve boks deneyimim olduğu için birbirimize girdik o sırada eşimin kardeş leri ve dayısı geldi baya bir kavga oldu daha sonra çevik kuvvet emniyet müdürü derken olay büyüdü onları ayrı karakola bizi ayrı karakola götürdüler ve ben trafik tutanağında haklı olacağımı zanneder iken olay tam tersi oldu ve ben haksız çıktım ve bu benim için çok üzücü bir olaydı aracım ağır masraf istiyordu

IMG_20210803_014540_559.jpg

IMG_20210803_013334_863.jpg

Ve kaza sayesinde yeni kuralları öğrenmiş olduk meğer bizim düşündüğümüz gibi alkollü adam haksızdır muhabbeti yanlış bir yorummuş trafik kuralları şuan kuralları ayrı alkollü veya ehliyetsiz kişileri ayrı cezalandırıyormuş bunlarında adına ASLİ VE TALİ kusur olarak ayırmışlar kazamda kural ihlalinden %75 beni kusurlu %25 karşı tarafı kusurlu buldular ne yazıkki kurallara uyalım arkadaşlar ve Allah karşınıza iyi niyetli insanlar çıkarsın aksi takdirde çok farklı olaylara sebep oluyor lütfen hız ve alkollü trafiğe cıkmayalım

IMG_20210803_013258_016.jpg

IMG_20210803_013326_577.jpg

IMG_20210803_013304_985.jpg

Bu araç ise karşı tarafın aracı neyse kendinize iyi bakın sağlık günler diliyorum postumu okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum ve şunu unutmayalım ki evimizde daima bizi bekliyenler vardı hız veya başka türlü şeyler yaparken aklınıza onlar gelsin iyi günler diliyorum

Hoşçakalın 🖐️🖐️

Sort:  
 3 years ago 

Çok geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın🙏🏻

 3 years ago 

Sağolun çok teşekkür ederim 🙏😌

 3 years ago 

Çok geçmiş olsun, çok üzüldüm. Şükür sizlere birşey olmamış. Rabbim daha beterinden korusun.🙏🙏

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim rabbim herkesi kazadan beladan korusun inşallah 🙏😌

Çok geçmiş olsun ferit bey, insanların umarsamazlığı bazen geri dönüşü olmayan şeylerle sonuçlandırıyor. Aileniz ile ilgili bir sıkıntı olmadığı sevindirici bir haber 🙏rabbim beterinden korusun. O alkollü trafiğe çıkanlarıda Allah ıslah etsin. Kendi canlarını tehlikeye attıkları yetmiyor muş gibi, başkalarında tehlikelikeye atıyorlar umarım iyi bir ceza almışlardır ve bu onlara ders olur. 🙏

 3 years ago 

Sağolun Ahmet bey cok teşekkür ederim aynende öyle rabbim böyle insanlardan esirgesin bizleri 🙏

Çok geçmiş olsun. Gerçekten kötü olmuş. Neyse ki yalnızca maddi zarar var

 3 years ago 

Sağolun teşekkür ederim aynen maddi olsun hasar cana bişey olmasın en önemlisi bizim için sağlık 🙏

 3 years ago 

çok geçmiş olsun hocam

 3 years ago 

Teşekkür ederim sağolun 🙏

 3 years ago 

Geçmiş olsun. Umarım son olur 😢

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61248.96
ETH 2375.80
USDT 1.00
SBD 2.55