The Diarygame Better Life - Doğa ile baş başa

in Steemit Türkiye3 years ago

Bugün arkadaşlarla birlikte doğa yürüyüşü yapmaya karar verdik. Bu yüzden sabah eşofmanlarını giyip direk yola çıktım. Yürüyüş yapmadan önce toplanacağımız alana gittim. Burada hepimiz toplandık. Bizimle birlikte spor hocamız da gelecekti. İlk olarak fakülte içerisindeki yeşillik alanda hepimiz birazcık ısınma hareketleri yaptık daha sonra buradan bayağı bir yürüdük. İlk yürümeye başladığımız yer hep ormanlık alandı. Bu yürüyüş bana gerçekten çok iyi gelmişti. aslın da biraz daha ormanlık ve ağaçlık alanda yürümek insana huzur veriyordu.

orman 1.jpeg

Bu şekilde yürüyerek merkeze doğru gittik. Merkezim oradaki pastanede dinlenecektik. Merkezin oradaki saat kulesi'ne geldiğimizde bazı arkadaşlarımız bizden ayrıldılar. Onlar birazcık daha ormanda yürüyeceklerdi. Biz ise halı sahaya gidip hep beraber top oynayacaktık. Fakat yanımızda top getirmemiştik. Bu yüzden merkeze gelmek durumunda kalmıştık. Merkeze gelip tapumuzu aldık.

doğa iki.jpeg

Top işimizi hallettikten sonra artık halı sahaya doğru yola çıktık. Çok çok büyük bir alan değildi fakat bizim için yeterliydi. Yaklaşık 10 kişiydik. Gruplara ayrıldık ve çok güzel bir oyun oynadık. Her şey o kadar güzeldi ki hem Spor yapmış olurduk hem de eğlenmiş oluyorduk. Buradaki işlerim bittikten sonra eve geçtim. Bugün gerçekten çok yorulmuştum. Evde yapmam gereken işler de vardı. yorgunluktan dolayı bunlarla fazla ilgilenemedim. Bu yüzden çok az bir zaman ayırarak işlerimin yarısını yaptım. Ardından odama geçip uyudum. Bugün gerçekten yorucu olsa da benim için çok güzel bir gündü. Bu doğa yürüyüşünü sık sık yapmaya gerçekten çok isterim.

saha.jpeg

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60606.72
ETH 2910.13
USDT 1.00
SBD 2.44