The Diary Game Betterlife/ Uzun Zaman Sonra Düğüne Gittim

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Arkadaşlar. Bugün sizlerle neler yaptığımı günümün nasıl geçtiğini paylaşmak istiyorum.
Bugün uzun zaman sonra ilk defa evde yalnız uyandım. Babam ve annem sabah erkenden bir işi olduğu için beni kaldırmadan evden çıkmıştı. Bende bunu fırsat bulup kahvaltı yapmamaya karar verdim. Normalde zaten kahvaltı ile hiç aram yoktur, anneme ve babama hazırlamış olduğum için yanlarında bende kahvaltı yaparım. Evde de yalnız kalınca kendime güzel bir günaydın kahvesi hazırladım :)

IMG-20210803-WA0004.jpg

Sessizliğin verdiği huzuru biraz daha değerlendirmek istedim. Açıkçası ne ev işleriyle ne de başka bir şeyle ilgilenmeden bugün kendime tatil ilan etmeye niyetliydim. Nitekim öyle de oldu. Elime kitabımı aldım ve salona uzandım.

IMG-20210803-WA0001.jpg

Ben kitaba dalmışken zil çaldı. Gelen kargoydu. Bir süredir makrome ile yapılmış ürünleri çok beğeniyorum. Kendime makrome ipleri almıştım ve biraz yapmaya çalışmıştım ancak ortaya güzel bir şey çıkaramayınca vazgeçip gerçekten bu işi yapabilen bir arkadaşa sipariş verdim. Gelen kargoda makrome duvar süsüm vardı. Daha önceden planlayıp eşime çivi çaktırdığım yere gelen süsü keyifle astım.

IMG-20210803-WA0003.jpg

Bugün annemle anlaşmıştık ve akşam yemeklerini o hazırlayacaktı. Bu sebeple o geldiğinde mutfağa girmedim ve onun hazırlayacağı sürprizi bekledim.

IMG-20210803-WA0002.jpg

Annemle baş başa yemeğimizi yedikten sonra hazırlanmaya başladık. Bugün pandemi içerisinde ilk defa bir düğüne katılmaya karar verdik. Evlenen arkadaşlarımızın uzun süredir çok yakın arkadaşlarımız olması da bu kararı tetikledi ve bize bir cesaret geldi. Bir yandan da düğünleri öyle özledim ki.. Yanımıza dezenfektan ve kolonyalarımızı alıp maskelerimizi takıp düğüne gittik. Düğünler de eski tat kalmasa ve insanlar mesafelere uyarak görüşse dahi bu kadarı bile bize kendimizi iyi hissettirdi.

IMG-20210803-WA0000.jpg

Bugün yaptıklarım bu kadar, şimdilik hoşçakalın okuduğunuz için çok teşekkür ederim ☺️

Sort:  

Evlenen çifte mutluluklar dilerim. Ben de makrome süsleri çok seviyorum. İlk fırsatta bir duvar süsü hazırlayacağım

Teşekkür ederim. Kendiniz mi hazırlıcaksınız.

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 60212.78
ETH 2902.10
USDT 1.00
SBD 2.42